Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 416)
      • Heeft Mart Belgische platen aangevraagd sinds hij zoveel tijd in Belgie en op het Belgische Porscheforum doorbrengt??

Attachments:
        • DSCF7188.JPG
        0

Gisteren (21/06) een nagelnieuwe 718 Boxster (982) in Antwerpen in de buurt van de Justitiestraat.
          Iemand van dit forum?

0

Deze morgen rond 8u reden er een stuk of 12 vooral nieuwe Porsche’s met Franse nr plaat voorbij onze zaak en reden richting Knokke. :driver: :driver: :driver:
            Waren 2 x991gt3 bij, 2 x nieuwe Boxster en de rest bijna allemaal 991 coupe en cabrio :popcorn: :popcorn: :popcorn:
            Iets te doen mss hier in de streek???

0

Vrijdagmiddag was het feest in de Dorpsstraat in Kapellen; deze 2 op nauwelijks 100m van elkaar.

0

Rond de middag in Kortemark een zwarte 993 RS (replica) gekruist.
                Zat vol met 4 personen 😮

0

….een zwarte 944 cabrio op O-plaat…

Misschien de Floere?

0

Gisterenavond toen ik net mijn oprit wou afrijden en rond 18.45 uur in mijn straat een lava orange 991 GT3RS (1-P…) die aan de iets meer dan maximum toegestane 70km/uur (denk eerder +150) door de straat “vloog” :censored: De buurman stond ook juist aan zijn oprit en ik hoorde hem tot in mijn wagen vloeken. Vlak er na en op 500 meter van mijn deur aan de rotonde een zwarte 944 cabrio op O-plaat. En een minuut later aan Heist station een nieuwe zwarte 991 turbo S cabrio (facelift). Om dan 5 minuten later een 718 boxster in lava orange te passeren.

Het was precies weer Porsche dag in Heist o/d Berg :driver:

0

Daarnet op de E40 richting Luik net voor de afrit Sint-Truiden/Landen, een 991 GT3 RS in Lava orrange. Eerlijk gezegd leek hij eerder zalmkleurig in het zonnetje en met mijn zonnebril op…. :coolness:

0

Vandaag rond 15:00 op N16 tussen Puurs en Bornem: achter een recente Cayenne gereden, grijze lak. Propere madam achter het stuur en die camion Cayenne zal wellicht nimmer een spat modder zien. Ik had tijd genoeg om de probeersels van Porsche’s designafdeling te bekijken om de achterzijde minder massief te maken. Lees: veel lijnen en plooien. Vergeefse moeite. Waar de Macan slaagt, faalt de Cayenne!

0

Vanmorgen op de E19 richting Antwerpen, splinternieuwe zwarte Macan GTS met blonde dame aan het stuur.
                          Iets later op de E17 richting Gent kwam er een zwarte 987 Boxster voorbij met redelijke recente nummerplaat 1-LLx xxx. Iemand van het forum?
                          Altijd leuk om P’s te spotten als je de baan op bent. :salut:

0

Zondag voor de middag een zilveren GT4 op de E313 in de buurt van Hasselt gezien, we reden even samen (wij met een Irisblauwe 993 C4). Erg knap om te zien rijden die GT4!

0

997 targa 4S @ Hasselt

9974sTarga.jpg

0

Ik kwam vandaag op de E314 tussen Genk en Maasmechelen deze zilveren 996 tegen. Aan de plaat te zien nog niet zolang ingeschreven.
                                Iemand van hier toevallig ?

https://goo.gl/photos/9tnzDuddF8DBasVZA

https://goo.gl/photos/tsvtaKYxDuY8zqHx9

Ik reed niet met de porsche, maar met A4 Cabrio.

0

[quote=”Mushroom” post=230429]Ik weet wie ik gezien heb!! :first:

aan het industriepark in Z… :engeltje:[/quote]

Ik zie dit nu pas… Zal wel kloppen!

0

Daarstraks op de Brusselse buitenring terwijl ik aan de binnenring stond aan te schuiven: gele 981 Cayman, 20 sec later blauwe boxster 981 met blauwe velgen, 20 sec later 987 cayman in racekleuren. Verzacht het fileleed. :coolness:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.