Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 416)
      • zondag 8 mei op de grote markt van Turnhout een 356 in blutorange.
        een forummer FF snel gezien, maar helaas te weinig tijd om bij te babbelen over z’n T-project van ’73.

356binkenrit.jpg

Zondag op de middag een treintje mooie 964’s gezien op de Herseltsesteenweg in Aarschot.

Al twee maal gespot op de baan Leuven Mechelen thv Buken, zilvergrijze 991 4S cab. 1-LE….. :up:
            Iemand uit de buurt? :popcorn:

Als u dat wenst kan u de afrit nemen naar Vichte. Alwaar een Porsche-liefhebber u zal staan opwachten, met drankje-coffietje…. wat je maar wil :drink:

Ive

zaterdag bol ik rond 19:00 van Antwerpen naar Kortrijk, dus kunde mij wel tegen komen op de E17 :driver:
                :happydance:

Gelieve het linker rijvak vrij te houden a u b :respect2: 😀

Vandaar dat warme gevoel dat ik ineens over mij kreeg? 😉 :up:

‘t Zijn daar toch geen “komieke” pannekoeken hé? 😉

[quote=”Mushroom” post=232641][quote=”911cabriog50″ post=232419] het pannenkoekenhuis van Mushroom [/quote]

😯
                    ❓ ❓ ❓

Ik mis pesies iets? :oops:[/quote]

nee hoor, daar op de markt van Renesse is er een pannenkoekenhuis met de naam Mushroom en moest aan jou denken :up:

vanuit Bergen-op-Zoom is het zeker is de moeite om naar Renesse te rijden over die kmlange brug, zalig :driver:

Ik dacht al dat jij professioneel pannenkoekenbakker was geworden……dan was ik weleens ene komen eten…. :lekker: :happy:

[quote=”911cabriog50″ post=232419] het pannenkoekenhuis van Mushroom [/quote]

😯
                        ❓ ❓ ❓

Ik mis pesies iets? 😳

Een blauwe Boxster 981 op de buitenring van Brussel maar jammer genoeg waren de velgen ook blauw. :puke: Foute keuze wat mij betreft…

Aan Planckendael waren de vrienden van politie Mechelen auto’s aan het wegslepen die naast de steenweg geparkeerd stonden.
                            Toen ik passeerde gingen ze een Cayenne met een gepersonaliseerde nrplaat wegtakelen. De eigenaar doet iets met “beton” denk ik….

:up: :salut: :respect2: :drink: :applaus:

:ass: die is op logement maar niet lang meer. Volgende rit van TACB is hij van de partij…

de 944 verstopt hem heel goe zenne

[quote=”Delvaux” post=232399]Denk dat ik vandaag Harley_G heb zien rijden op de baan van Mechelen naar Leuven. Ik was wel incognito met de Street Triple :coolness:[/quote]

Die kans is heel groot want ik heb inderdaad een “toertje” in de streek gedaan. Was wel met de Boxster.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.