Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 416)
      • Gisteren voor het eerst het dakje eens opengegooid… :up: , voor mij mogen de mooie zomerse dagen komen hoor :happydance: :happydance:

Gisteren in de buurt van Spa een knappe zwarte 993 Targa tegengekomen. Was duidelijk ook van het goede weer en de leuke wegen aan het genieten.

Woon in een zijstraat van de steenweg en was gisteren ook op stap geweest met de P 😉

gisteren tripje naar Renesse in NL gemaakt en daar het pannenkoekenhuis van Mushroom gezien toen we op een ander terras zaten te eten :popcorn:
              vandaag naar Hulst geweest en daar stond ik voor een zilvergrijze 997 geparkeerd aan de kerk en toen we uitstapten kwam er een blauwe 964 cabrio ook toe, nadien in St NIklaas gekruist met een rode targa :salut:
              lekker meer dan 400 km’s kunnen genieten dit weekend :driver:

Het was op de steenweg zelf, maar ik reed wel alleen. Uiteraard heb ik ook af en toe wel met de gas gespeeld 😉

@ Delvaux,

Was het op de steenweg zelf, heb namelijk ook twee motards zien passeren waarvan eentje het gas even opentrok :popcorn:

Gisteren, zaterdag, op Suskaberg. Eem witte targa. Moet een forummer geweest zijn, men zo’n lach op zijn gezicht!! :happydance:

Denk dat ik vandaag Harley_G heb zien rijden op de baan van Mechelen naar Leuven. Ik was wel incognito met de Street Triple :coolness:

Ive

idd, ik kan het ook niet laten telkens ik passeer even te kijken hoor.
                        En het zijn niet enkel porsches die er staan hé.
                        Maar wat wel opvalt is dat het telkens wagens zijn die zeer moeilijk te krijgen zijn, of nog maar net op de markt zijn.
                        Zo zag ik er een paar jaar geleden de eerste Audi R8 spyder staan toen die in Duitsland nog maar net gelanceerd was :bounce: 😉

Ik rij hier elke dag voorbij naar het werk. Aanschuiven om de oprit te nemen is hier toch iets minder erg. :popcorn:

Ik heb hier trouwens ook al een paar keer een 918 zien staan…

Ive

inderdaad. Is handelaar die bestellingen plaatst van de moment er sprake is dat er iets exclusiefs op de markt gaat komen.
                            Dan heeft hij altijd iets speciaals staan voor mensen met veel geld en weinig geduld :wtf:
                            Info heb ik van “horen zeggen” :coolness:

Waarschijnlijk nooit de baan gezien :bounce:

Ive

zomaar te koop :salut:

IMG_0654.jpg

Vanmorgen (ronde 9h30) op de E40 van Brussel naar Gent een 991.2 Turbo met garageplaten gezien.
                                  Dat is nu 2 dagen na elkaar dat als ik een 991.2 zie komen dat ik eerst denk aan een Panamera. Komt door die 4 LED’s in de koplamp.

kinderen in stijl afhalen aan school doen ze daar blijkbaar in een P :happy: :first:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.