Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 416)
      • Al enkele keren om steeds hetzelfde uur de rode 996 4S gezien (zit of zat hier ook even op het forum en is bijna een buurman van mij). Als ik sta te wachten aan het rond punt in Heist o/d Berg tot mijn dochter van school komt zie ik hem passeren. Blijft mooi. Rood en dan de rode reflector tussen de achterlichten. Geslaagd!

En al twee keer ook op dezelfde locatie en zelfde uur een zwarte 991 GT3RS. In het zwart is dat wel beestachtig :first:
        Vanaf nu ligt er een fototoestel in handbereik.

Eerst op de E19 van Brussel richting Antwerpen een nieuwe 991.2 S met lichte grom toen hij gas gaf. 10 min later op de E313 ter hoogte van Wommelgem een zwarte 997.1 cabrio met volledig rode achterlichten en een Carnewalachtig super sound! :up: Ik denk zelfs dat er een dame achter het stuur zat…

Er is duidelijk een verschil en volgens mij had de S ook de sportuitlaat.
          Tijden veranderen…..

@deepee, je hebt de Jef zijne bolide gezien, denk niet dat hij hier actief is. :popcorn:

leybel-2.jpg
              antwerpen 991 targa 4S

Ik weet wie ik gezien heb!! :first:

aan het industriepark in Z… :engeltje:

[hide]’t Is goe jong, stop al maar, DO NOT RUB IT IN ! I hate you ! 😉 Soundnacht Rocks, hopelijk kan ik volgend jaar wel kaarten krijgen[/hide]

Ook lid van Poca maar spijtig genoeg niet aanwezig bij het driften !
                    Dit weekend Porsche Sound nacht Stuttgart achter de rug !

Inderdaad Poca. Was oorspronkelijk ook ingeschreven maar heb moeten annuleren :bounce: Er zijn er hier wel een aantal op het forum aanwezig….

Vandaag 18 Porsche’s hier op het oefencircuit van Willemyns te Brugge die circuit training kregen via Jeffrey Van Hooydonk.
                        Iemand van hier erbij? Waren wss uit het Antwerpse ( Poca mss?)

Net voor 12 uur deze middag, oprit Leugenberg naar de Ring van Antwerpen een recente boxster met nr.plaat WBO-X. Heb mijn duimpje opgestoken maar dat vond de chauffeur maar raar :mrgreen:
                          Even later op de E313 richting Hasselt een Cayenne met nr.plaat ZKP. Zaten 2 madammen in, heb mijn duim maar laten zitten :mrgreen:

Afgelopen weekend stond er in Neerpelt centrum een 924 geparkeerd in het mat legergroen, geverfd met een kwast of roller.
                            Ondanks hij zeker niet origineel was en meer roestbak als prestige uitstraalde, vond ik hem stiekem toch wel vet! 😳

Paar dagen geleden tussen Bonheiden en Keerbergen prachtige Cayman met nummerplaat GRRRRR.
                              Iemand van het forum?
                              Woon zelf in Keerbergen en vind de Cayman, samen met de Boxster de mooiste Porsche.

den 19/10/2015, een 4S met een megasound richting A8, heeft speciaal deze opgezet omdat ik aan het filmen was 😀
                                nr plaat FUP…

ASI

Datum: Vrijdag 09/10/2015
                                  Tijd: Omstreeks 18:10
                                  Plaats: Parking aan kerk Sint Lodewijk Deerlijk
                                  Provincie: West-Vlaanderen

Wat zag ik daar plots piepen tussen 2 doorsnee wagens ?? :loser: ??
                                  De typische neus & lichten van een 928 :applaus:
                                  Toen ik er voorbij reed leek mij dat een GTS te zijn met “normale” nummerplaat.

Iemand hier bekend????

ken

zondag in Kapellen een brede 911 gespot met nummerplaat WTL – prachtige wagen!!
                                    en vandaag in Nossegem aan het kruispunt een rode boxster nieuw model met nummer plaat WM xxx

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.