Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 416)
      • busted :engeltje: idd rondrit met vertrekpunt aan de schuur op de kapittelberg en eindstop “den ijzer” in blauberg met onderweg no splash & dash, just :drink:
        t was pokkedruk aan het Torenhof in Tongerlo en aan de lekdreef in Averbode 😯

busted :engeltje: idd rondrit met vertrekpunt aan de schuur op de kapittelberg en eindstop “den ijzer” in blauberg met onderweg no splash & dash, just :drink:
          t was pokkedruk aan het Torenhof in Tongerlo en aan de lekdreef in Averbode 😯

Gisteren namiddag vele oldtimers gezien in Westerlo.
            Ook een gele E type 😀

Ook een gele E type 😀

Ook een gele E type 😀

[quote=”Denis2811″ post=207906]Gisteren wederom op de A12 in Boom rond 18u werd ik ingehaald door een zwarte 911 Targa 2.4T met nrplaat O-MYGOD …
                  Prachtige bak en de nrplaat deed me spontaan lachen :-))[/quote]

… deze een tiental dagen geleden gespot in Saint-Tropez op de Quai du Bailli du Suffren (daar waar al die “kleine” jachten liggen… kon het niet laten om er snel drie fotootjes van te nemen. Bestuurder vertrok op dat moment… hele leuke nummerplaat voor deze wagen !

[quote=”Denis2811″ post=207906]Gisteren wederom op de A12 in Boom rond 18u werd ik ingehaald door een zwarte 911 Targa 2.4T met nrplaat O-MYGOD …
                    Prachtige bak en de nrplaat deed me spontaan lachen :-))[/quote]

… deze een tiental dagen geleden gespot in Saint-Tropez op de Quai du Bailli du Suffren (daar waar al die “kleine” jachten liggen… kon het niet laten om er snel drie fotootjes van te nemen. Bestuurder vertrok op dat moment… hele leuke nummerplaat voor deze wagen !

996 4s op de Gentsesteenweg in Zele, mooi exemplaar! Stond geparkeerd.

996 4s op de Gentsesteenweg in Zele, mooi exemplaar! Stond geparkeerd.

nope! ik was daar wel in de buurt; maar onderweg in een andere samen met een tros mustangs :happy:
                          [hide]en bij mijn thuiskomst stond mijne zilveren koud in de stalling. zeker weten, want ik heb de jaloerse bitch nog eens over haar kont gewreven om ze content te stellen.[/hide]

nope! ik was daar wel in de buurt; maar onderweg in een andere samen met een tros mustangs :happy:
                            [hide]en bij mijn thuiskomst stond mijne zilveren koud in de stalling. zeker weten, want ik heb de jaloerse bitch nog eens over haar kont gewreven om ze content te stellen.[/hide]

16.30 Op de Bredabaan Brasschaat ; een hele rits P’s waaronder een Cayman, 996 Cpé, 911 targa SC en ne zilveren boxster waarin ik zowaar deepee aan het stuur meende te herkennen :think:

16.30 Op de Bredabaan Brasschaat ; een hele rits P’s waaronder een Cayman, 996 Cpé, 911 targa SC en ne zilveren boxster waarin ik zowaar deepee aan het stuur meende te herkennen :think:

Even voor 13:00 vandaag bij afslag Maasmechelen een mooie rode 911 (O-AAC-xxx) volgens mij een 964 die nog even bij ons binnenkeek. Tokkelde net als ik rustig over de snelweg (ik met kap dicht, 2 slapende kleintjes achterin).

Even voor 13:00 vandaag bij afslag Maasmechelen een mooie rode 911 (O-AAC-xxx) volgens mij een 964 die nog even bij ons binnenkeek. Tokkelde net als ik rustig over de snelweg (ik met kap dicht, 2 slapende kleintjes achterin).

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.