Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 416)
    • Mik

991 Targa 4S met nummerplaat 1-kds-xxx

Mooie wagen moet ik zeggen 🙂

yep = ❗ ❗

[quote=”plumber” post=192873]Het idee van mijn FLAT-SIX nummerplaat is om deze bij te houden en te wisselen als ik van Porsche wissel :mrgreen: En heb mij gezworen altijd minstens 1 flat-6 in bezit te hebben dus zou geen probleem mogen zijn 😀

PS: Yellow Submarine, ik denk dat ik naast jou heb gestaan bij Porsche Center Mechelen bij de opening.[/quote]

Witte Cayman met nummerplaat FLAT SIX van Gooik richting Edingen, iemand van hier?

Gisteren in Schiplaken city. Dame die haar 993 Targa parkeerde ter hoogte can de kerk. Schone auto!

Ik denk het ook niet…. Daarom dat ik de vraag stelde of het kon. Heb hem enkel zijdelings en vooraan gezien. Zou gewoon de Sport Classic spoiler geweest zijn. Die is verkrijgbaar op de 991.

[quote=”Harley G” post=208543]een 991 Sport Classic heb zien staan? [/quote]

Wist niet dat ze dit al gemaakt hadden???????????

Denk dat je die spoiler in optie kan nemen op de 991 😉

Kan dat zijn dat ik daarnet een 991 Sport Classic heb zien staan? (Aan frituur Luciene in Hofstade/zemst/Elewijt.
                      Hij had in ieder geval de achterspoiler van de Sport Classic…

Mik

En deze morgen op de ring richting waterloo : Witte 997 GT3 1-hhu-xxx

nog eentje (grote foto’s…)
                          IMG_1935.jpg

IMG_1938.jpg
                            vervolg

IMG_1937.jpg
                              al even geleden ondertss, 8 juni, op het Toetertreffen (oldtimertreffen en -rit) te Tielrode, was er aan’t wandelen met de kids deze gezien: 993 met wat extra’s onder de huid denk ik:-) Kent iemand de wagen? De eigenaar heb ik niet gevonden om een babbelke mee te doen.

Mik

Deze morgen op Ring richting waterloo, reed eraf in Tervuren : Porsche Cayman GTS 1-MSA

Gisteren stak er me een prachtige irish green 911 2.2 (T of E??) me voorbij tussen Roeselare en Staden.

Spontaan mijn raam opengedraaid en duim uitgestoken toen hij voorbijkwam.

Niemand van hier?

Gisteren wederom op de A12 in Boom rond 18u werd ik ingehaald door een zwarte 911 Targa 2.4T met nrplaat O-MYGOD …
                                    Prachtige bak en de nrplaat deed me spontaan lachen :-))

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.