Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/2/0/d/porscheforum.be/httpd.www/wp-content/plugins/bbp-style-pack/bbp-style-pack.php:1) in /customers/2/0/d/porscheforum.be/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 630 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/2/0/d/porscheforum.be/httpd.www/wp-content/plugins/bbp-style-pack/bbp-style-pack.php:1) in /customers/2/0/d/porscheforum.be/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 638 Wie heb ik gezien? Deel2 – Pagina 18 – Porscheforum

Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 416)
      • Vorige zaterdagavond vanop het dakterras van mijn marinebasis…
        De ballon had de landing ingezet. Er achterna lopen/rijden/fietsen was echter geen optie want ik was aan het rusten voor de marathon van zondag!

P6069129.jpg

Carrera Motors Gent neem ik aan?

0

[quote=”Mikey” post=206894]Ik ben peaches gekruist in de volkstraat de zaterdag in Antwerpen[/quote]

Ik heb je prachtige Targa gezien. Je moet wel een gelukkig mens zijn met zo´n mooie auto!

Peaches verkent Duitsland… Groeten uit ‘Freiburg!

0

Ik ben peaches gekruist in de volkstraat de zaterdag in Antwerpen

0

Zaterdag 6 juni om 16:15 op de Emiel Vloorslaan te Antwerpen-Kiel; een prachtige 912 met links stuurwiel maar Britse nummerplaat. Bij de Lage Weg ging hij richtingHoboken. Bekend?

912.jpg

0

Deze namiddag in de kleine wegjes te Merchtem, zwarte 993 coupé met schuifdakje. Iemand van het forum? Achteraf besef je pas dat zwaaien vanop je balkon eigenlijk geen zin heeft. :-/

0

Ik al zeker!

0
                  ken

hey,

donderdagavond op de mechelsesteenweg in Buken een gele 964 carbio gezien had een zeer mooi geluid
                    wie kent hem 🙂

0

Een Italiaanse nummerplaat. Op woensdag 20 mei 2015 om 20u, op de E17. In Antwerpen ging hij de richting van het stadscentrum uit.

ItaliaanseGTS.jpg

0

phoca_thumb_l_jolien016.jpg

Was deze tussen Deinze en Kruishoutem, niet zwart maar donker (zeer donker) blauw en met huidige O-plaat.

0

Gisteren bij de trainingen van de IDM, een super mooie blauwe 991 GTS gezien op de parking in zolder.
                          Iemand van hier?

0

Deze namiddag rond 16u op de E17 tussen Deinze en Kruishoutem een MACHTIG SCHONE 964 gezien.
                            Ingeschreven onder een O-nummerplaat, zwarte kleur.

wij waren met een zwarte 993

Iemand van het forum?

Indien ja, kan je een foto op het forum zetten aub?
                            wat een prachtig machien 🙂

groeten,

Olivier

0

Aan de sluis gespot, lekker… Iemand van t forum? Dan kan hij mij ook af en toe eens spotten hier

second try want via tapatalk lukt het niet echt…

IMG_1743.jpg

0

Vanmorgen vankerchove gezien op E313 , de lanyard van het forum viel goed op

0

Qua Porsche’s moet het voor mij origineel zijn, qua borsten heb ik daar géén problemen mee 😆

0
                                  Ive

hahaha die is goed. héél de wereld is tegenwoordig nep :coolness:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.