Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 416)
      • Vorige zaterdagavond vanop het dakterras van mijn marinebasis…
        De ballon had de landing ingezet. Er achterna lopen/rijden/fietsen was echter geen optie want ik was aan het rusten voor de marathon van zondag!

P6069129.jpg

Carrera Motors Gent neem ik aan?

[quote=”Mikey” post=206894]Ik ben peaches gekruist in de volkstraat de zaterdag in Antwerpen[/quote]

Ik heb je prachtige Targa gezien. Je moet wel een gelukkig mens zijn met zo´n mooie auto!

Peaches verkent Duitsland… Groeten uit ‘Freiburg!

Ik ben peaches gekruist in de volkstraat de zaterdag in Antwerpen

Zaterdag 6 juni om 16:15 op de Emiel Vloorslaan te Antwerpen-Kiel; een prachtige 912 met links stuurwiel maar Britse nummerplaat. Bij de Lage Weg ging hij richtingHoboken. Bekend?

912.jpg

Deze namiddag in de kleine wegjes te Merchtem, zwarte 993 coupé met schuifdakje. Iemand van het forum? Achteraf besef je pas dat zwaaien vanop je balkon eigenlijk geen zin heeft. :-/

Ik al zeker!

ken

hey,

donderdagavond op de mechelsesteenweg in Buken een gele 964 carbio gezien had een zeer mooi geluid
                    wie kent hem 🙂

Een Italiaanse nummerplaat. Op woensdag 20 mei 2015 om 20u, op de E17. In Antwerpen ging hij de richting van het stadscentrum uit.

ItaliaanseGTS.jpg

phoca_thumb_l_jolien016.jpg

Was deze tussen Deinze en Kruishoutem, niet zwart maar donker (zeer donker) blauw en met huidige O-plaat.

Gisteren bij de trainingen van de IDM, een super mooie blauwe 991 GTS gezien op de parking in zolder.
                          Iemand van hier?

Deze namiddag rond 16u op de E17 tussen Deinze en Kruishoutem een MACHTIG SCHONE 964 gezien.
                            Ingeschreven onder een O-nummerplaat, zwarte kleur.

wij waren met een zwarte 993

Iemand van het forum?

Indien ja, kan je een foto op het forum zetten aub?
                            wat een prachtig machien 🙂

groeten,

Olivier

Aan de sluis gespot, lekker… Iemand van t forum? Dan kan hij mij ook af en toe eens spotten hier

second try want via tapatalk lukt het niet echt…

IMG_1743.jpg

Vanmorgen vankerchove gezien op E313 , de lanyard van het forum viel goed op

Qua Porsche’s moet het voor mij origineel zijn, qua borsten heb ik daar géén problemen mee 😆

Ive

hahaha die is goed. héél de wereld is tegenwoordig nep :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.