Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 416)
      • Veel kans dat die van Vintage garage kwam, is daar in de buurt.

@ TheFab

Heb hem ook gezien rond 10u30 in Londerzeel St Jozef, St Jozefstraat.
          10 min later de groene 928 S4 terug gezien.

Cheers, Sharkey

Gisteren in het centrum van Londerzeel >> rode 944 cabrio met nummerplaat 0-Paling (AAL)-…

Vandaag op stap geweest met TAZ.
              Toen ik TAZ terug ophaalde na even geparkeerd te hebben, stond een 964 2 coupé ernaast, midnight blue met zwart lederen interieur.
              Nice car!
              Iemand van hier?

Cheers Sharkey.

:up: :up: :what: :what: :what:

Gisteren The Fab gezien met zijn 8ste projectje, denk ik.
                  Tegen het weekend zou de hele Macan gezandstraald moeten zijn naar verluid. 🙂

Uit Luxemburg ter hoogte van Aalter een 991.2 GT3 RS vanuit onze 968 (3/8/2018)

[quote=”Harley G” post=271175]Daarnet een rode 964 Speedster of toch een lookalike ter hoogte van frituur Lucienne in Hofstade-Schiplaken-Elewijt-Zemst….[/quote]

LHD : Waarschijnlijk de 964 speedster van Car Concept Mechelen, vroeger op de hoek van Antwerpsesteenweg met de R6, nu wegens bouw brug verhuisd naar Gentsesteenweg..
                      RHD: Waarschijnlijk van Vermant Volvo Garage Walem

@ Bert V en Harley G

Frituur Lucienne ligt vaak op mijn route in het weekend.

Donker groene 928 S4 of GT gezien deze morgen op de Kouterbaan in Malderen, Londerzeel.
                        Net nog uit mijn ooghoek gezien, als ik me niet vergis acy in de nummerplaat.
                        Iemand van hier?

Cheers, Sharkey.

@Bert V. Ik kom evenveel in de Jersey…:)

Gisterenavond een grijze racy 944 achter me aan de verkeerslichten in Aarschot (komende van de E314). Was met de 968CS onderweg, stak nog mijn hand uit… maar geen reactie…

@Harley,

Gert, dat is toch geen verdoken reclame voor frituur Lucienne waar ze dat lekkere stoofvlees hebben :lekker: 😉

vandaag gespot in Zoersel

Daarnet een rode 964 Speedster of toch een lookalike ter hoogte van frituur Lucienne in Hofstade-Schiplaken-Elewijt-Zemst….

Baan Leuven – Mechelen Carrera T 1-GU….. mooie bolide :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.