Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 416)
      • Gisterenochtend in het lieflijke Aussois…. een Porsche Cayenne Taxi! :up:

0
        PM

Iemand van het forum met een witte 944 deze namiddag in Ingelmunster? Prachtige *porsche !

0

[quote=”Peter_Targa_84″ post=194201]@Rodondo, Schuldig aan dat mutske – bedankt om mij nog ‘jong geweld’ te noemen :up:[/quote]

Mijn vrouw noemde u zelfs “nen echte” :what:

0

voila sè klik

0

die teledials voor de winterbanden op recentere P’s is echt een trend hè, maar dan moet je wel de 16 inchers hebben.
                straks ook eens proberen op m’n 986 😎

0

Off topic: wintersport & teledials bis:

2012.jpg

0
                  XXX

@Rodondo, Schuldig aan dat mutske – bedankt om mij nog ‘jong geweld’ te noemen :up:

0

Je kunt maar even weggaan en je hebt al prijs. Peaches stond op donderdagavond 15 januari verdorie te zoenen met een stoere 991 4S cabriolet!

Albert Heijn, Ghelamco Arena, Gent.

20150115_1743AlbertHeijn.jpg

0

Deze namiddag: Kloosterstraat Antwerpen 991, leuk maar doe eens iets met uw uitlaat. Precies mijn Nilfisk.
                        Deze namiddag: Kloosterstraat Antwerpen 911 Targa SC of Carrera: dakje eraf, jong geweld met mutsje op, goed bezig mannen !
                        Deze namiddag: Hoek Dellafaille Vlaamse Kaai 997 Cabbrio, zo heb ik hem graag !

Deze avond Vlaamse Kaai Antwerpen: Boxster nummerplaat FUNFOR 2. Met zo’n plaat mag het iets meer fun zijn, mijn gedacht.

Totaal buiten de kwestie: deze namiddag te koop in winkel YOUR te Antwerpen: Harley Sportster voor 28000 euro ! Nie zwaanzen ey ! :bounce:

0

Op skiverlof in La Clusaz, Boxter op teledials met wintersloefkes. Gewoon cool!![IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/06/b8df1a95bef7d332cfafce86f237bbaf.jpg[/IMG]

Sent from my iPhone using Tapatalk

0

Vanmorgen op de E411 vanuit Luxemburg richting Namen/Brussel…..
                            image_2014-12-23.jpg

0

Een zilvergrijze 996 Carrera 4 Coupé met hardtop, 1-CRQ-…, vandaag geparkeerd op het eind van de Heilig-Bloedlaan in Hoogstraten.

0

Groot gelijk
                                ik doe net hetzelfde,
                                Je kan de lippenslaan niet afwandelen of je ticket is verlopen. zielig vind ik het van het stadsbestuur daar,

0

Wat mij nog het meeste aanspreekt in deze kleine gemeente is de Stella in de Falstaff. :up:

0
                                  PDS

Haha Monza en ik in Knokke ! :first:

THX Boxsterwalter :applaus:

PDS – Monza filmke

Vanaf 1.36m

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.