Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 416)
      • Gisterenochtend in het lieflijke Aussois…. een Porsche Cayenne Taxi! :up:

PM

Iemand van het forum met een witte 944 deze namiddag in Ingelmunster? Prachtige *porsche !

[quote=”Peter_Targa_84″ post=194201]@Rodondo, Schuldig aan dat mutske – bedankt om mij nog ‘jong geweld’ te noemen :up:[/quote]

Mijn vrouw noemde u zelfs “nen echte” :what:

voila sè klik

die teledials voor de winterbanden op recentere P’s is echt een trend hè, maar dan moet je wel de 16 inchers hebben.
                straks ook eens proberen op m’n 986 😎

Off topic: wintersport & teledials bis:

2012.jpg

XXX

@Rodondo, Schuldig aan dat mutske – bedankt om mij nog ‘jong geweld’ te noemen :up:

Je kunt maar even weggaan en je hebt al prijs. Peaches stond op donderdagavond 15 januari verdorie te zoenen met een stoere 991 4S cabriolet!

Albert Heijn, Ghelamco Arena, Gent.

20150115_1743AlbertHeijn.jpg

Deze namiddag: Kloosterstraat Antwerpen 991, leuk maar doe eens iets met uw uitlaat. Precies mijn Nilfisk.
                        Deze namiddag: Kloosterstraat Antwerpen 911 Targa SC of Carrera: dakje eraf, jong geweld met mutsje op, goed bezig mannen !
                        Deze namiddag: Hoek Dellafaille Vlaamse Kaai 997 Cabbrio, zo heb ik hem graag !

Deze avond Vlaamse Kaai Antwerpen: Boxster nummerplaat FUNFOR 2. Met zo’n plaat mag het iets meer fun zijn, mijn gedacht.

Totaal buiten de kwestie: deze namiddag te koop in winkel YOUR te Antwerpen: Harley Sportster voor 28000 euro ! Nie zwaanzen ey ! :bounce:

Op skiverlof in La Clusaz, Boxter op teledials met wintersloefkes. Gewoon cool!![IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/06/b8df1a95bef7d332cfafce86f237bbaf.jpg[/IMG]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vanmorgen op de E411 vanuit Luxemburg richting Namen/Brussel…..
                            image_2014-12-23.jpg

Een zilvergrijze 996 Carrera 4 Coupé met hardtop, 1-CRQ-…, vandaag geparkeerd op het eind van de Heilig-Bloedlaan in Hoogstraten.

Groot gelijk
                                ik doe net hetzelfde,
                                Je kan de lippenslaan niet afwandelen of je ticket is verlopen. zielig vind ik het van het stadsbestuur daar,

Wat mij nog het meeste aanspreekt in deze kleine gemeente is de Stella in de Falstaff. :up:

PDS

Haha Monza en ik in Knokke ! :first:

THX Boxsterwalter :applaus:

PDS – Monza filmke

Vanaf 1.36m

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.