Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 416)
      • Ik lees net uw bericht , wat jammer dat je dit meemaakte.
        Het goede is dat je nog in leven bent.
        Vorige week had ik op E403 tussen Brugge en Torhout alle moeite om de wagen in bedwang te houden, op het rechtervak is er met teer over de terras gegaan, spekglad ik reed nog 90!
        Maar was blij dat ik iets verder op goede tarmac zat, was er niet goed van

Hopelijk is uw wagen nog te herstellen, Porscherijders in Sijsele, een bedreigd ras

vandaag 2/12 omstreeks 17u00 op de augustijnenlaan in herentals een nachtblauwe 997 4S

Gecondoleerd Mitridi, wat een ontzettend naar verhaal. Gelukkig kan je het nog navertellen. Hoop dat je weer snel het P. mannetje bent!!

S2

Deze morgen een zwarte 914 (nummerplaat 1-OAP-xxx) met het dakje af in het dorp van Lochristi 🙂

@ mitridi hopelijk komt alles goed sterkte.
                Wel zonde van de 964 😥

Steenokkerzeel donderdag 27/11 rond 8:30 heeft chauffeur van Panamera mij laten achterwaarts parkeren met bestelwagen “bart de tuinman”.
                  Stond al even in de file te wachten, bewijs dat *porsche drivers respect hebben voor andere weggebruikers.
                  Nogmaals bedankt :up:

Ai en nog zoveel geld in gestoken om de motor te reviseren 😥

Het blijven gevaarlijke wagens zeker in de herfst, ik voel met je mee, de mijne was nog te redden maar heeft me enorm veel geld en moeite gekost …

Dat is enorm slecht nieuws! 🙁 Zoiets wens je niemand toe.
                      Gelukkig zijn er geen ernstige gewonden en hopelijk ben je goed verzekerd. Veel sterkte!

PS: Moest het door een zebrapad komen, is dan de gemeente niet verantwoordelijk? :sarcastisch
                      Want inderdaad, een nat zebrapad is levensgevaarlijk!

Damn! Zo’n mooie en goeie 964 🙁
                        Gelukkig niemand erg gewond. Sterkte!

Al een geluk kom je er zelf redelijk ongeschonden uit, hopelijk komt het via verzekering ook snel in orde. Sterkte :up:

Hey,

het is mijn 964 die een total loss is
                            Ik mag van veel zeg maar zeer veel geluk spreken dat ik dit hier nog kan schrijven.

Woensdag nacht op weg naar huis op de ring van Brugge ter hoogte van de Gentpoort ben ik de controle van de wagen verloren.
                            Reden: weet ik niet het was een recht stuk ik was net aangezet en reed ongeveer 70km/u toen ik plots stil stond met de passagierskant tegen een andere wagen die vanuit de andere richting kwam. De wagen heeft dus een spin van 180 ° gemaakt, was het door de natte op het zebrapad of een vette plek op de rijbaan ik weet het niet.

Ik zat gelukkig alleen in de wagen en in de andere wagen zou de persoon een lichte polsblessure hebben
                            Ik zelf kom er vanaf met een gebroken rib en gekneusd sleutelbeen.

De P heb ik nog niet gezien maar volgens mijn garagist is het erg zeer erg en nop eens mag ik van veel geluk spreken dat er geen zwaar gewonden gevallen zijn.

PDS

[quote=”luc993cabrio” post=186322]Weet niet als ik dit hier eigenlijk mag posten maar na tip van ‘den bakker’ vandaag de 964 van een forumlid gezien, spijtig van de 964 maar zal wss nie meer te redden zijn :wtf: :wtf: :wtf:
                              Forumlid zal zich zelf wel bekend maken indien hij dit wenst. :salut: :salut: :salut:[/quote]

Luc, wie A zegt ……. :what:

Dat is minder goed nieuws, hopelijk geen lichamelijke letsels

Weet niet als ik dit hier eigenlijk mag posten maar na tip van ‘den bakker’ vandaag de 964 van een forumlid gezien, spijtig van de 964 maar zal wss nie meer te redden zijn :wtf: :wtf: :wtf:
                                  Forumlid zal zich zelf wel bekend maken indien hij dit wenst. :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.