Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 416)
      • [quote=”PatrickB” post=184638]
        En maar een 4-tal 996’ers maar die zijn wel niet van de minste: een GT2, GT3 MkII, een Turbo en 1 “simpele” 3.4. ;)[/quote]

“Eenvoud doet leven” en: “Die ‘t kleine niet eert…” :what:

PB

Jouw Peaches was idd een van de weinige 996’ers die ik de laatste weken ben tegen gekomen.
          Hier in Beveren rijden toch redelijk wat 997’s en 991’ers rond en een pak Boxsters,Cayennes en Panamera’s.
          En maar een 4-tal 996’ers maar die zijn wel niet van de minste: een GT2, GT3 MkII, een Turbo en 1 “simpele” 3.4. 😉

[quote=”cabrio wim” post=184628][quote=JanMLB]Ze worden angstvallig bewaard tot ze meer waard geworden zijn.[/quote]

Dan gaan ze lang kunnen wachten.
            Ik heb dit al eens uitgelegd in een ander draadje waarom. 💡

Ze zullen op een bepaald moment wel niet meer gaan zakken in prijs, maar zullen nooit de waardes halen van de lufties.[/quote]

Ja, akkoord, maar zoals gezegd: die hypothesen waren als een grapje bedoeld! De vraag blijft: waar zijn die ontelbare 996’s, als ze zo weinig op de weg worden opgemerkt?

Wim

[quote=JanMLB]Ze worden angstvallig bewaard tot ze meer waard geworden zijn.[/quote]

Dan gaan ze lang kunnen wachten.
              Ik heb dit al eens uitgelegd in een ander draadje waarom. 💡

Ze zullen op een bepaald moment wel niet meer gaan zakken in prijs, maar zullen nooit de waardes halen van de lufties.

ik vind een 996 een dijk van nen bak zelle, ik denk dat hij idd onderschat wordt.

Er worden hier heel wat Porsches opgemerkt en dat is geen wonder: er karren er behoorlijk wat rond – behalve als je ernaar op zoekt bent, want dan kom je er niet één tegen! 😀

Wat mij opvalt, is dat er vrijwel geen 996’s worden vermeld. Toch is dat – tot spijt van wie ‘t benijdt – veruit de meest verkochte 911. Maar als ik eerlijk ben, dan moet ik toegeven dat ik ze ook niet vaak zie rijden!

Ik vraag me al enige tijd af hoe dat zou kunnen komen.

– Ze vallen niet op, zelfs als je ernaar uitkijkt.
                  – Ze worden ten onrechte geteld als Boxsters.
                  – Ze staan constant op stal (met pech).
                  – Hun eigenaars pronken liever met hun andere Porsche.
                  – Ze worden angstvallig bewaard tot ze meer waard geworden zijn.

Je kunt hier natuurlijk ironisch, sarcastisch of zelfs cynisch op antwoorden, maar ondanks de minder waarschijnlijke en enigszins humoristisch bedoelde opties hierboven vraag ik het me serieus af. Waar zijn al die 996’s? Eigenaren mogen het mij ook zeggen!

JanMLB

PS: Peaches schept geregeld een luchtje (nou ja!) op de E17 en verbleef vorige week drie dagen in Brighton. :driver:

vandaag 12/nov rond 21u00 in Heist-Goor een witte 987 cayman met nr plaat 1-csv-…

Tja, in een veel te dure Touareg kan zoiets blijkbaar….

Ik zag vorige woensdag een pipo met een Donkere Cayenne achteruit rijden op de oprit van Geel West richting Antwerpen 😯
                        Hij had mij eerst al gehinderd op de nieuwe ronde punten omdat hij precies niet goed wist waar hij naartoe moest.
                        Ook het begrip 2 vak baan snapte hij niet goed. Ik dacht dat enkel vliegtuigen netjes over de midden streep moesten rijden 👿
                        Maar eens hij dacht de weg te weten vloog ie weg.
                        Echter eens op de snelweg zag hij wellicht dat ie mis was.
                        Geen probleem, ik rij hier snel achteruit over de oprit dan over de doorsteek tussen de op en afrit en dan kan ik gewoon terug via de uitrit terug naar het ronde punt dacht ie :puke: :puke:
                        Hij heeft geluk gehad dat ik er niet vol bovenop reed met mijn vrachtwagen.
                        Als ik zulke :loser: :loser: mensen :loser: :loser: bezig zie word ik kwaad

over een paar maanden moet ik zowat elke rijdende P opgemerkt hebben in het gebied tussen turnhout/hamont/st-truiden/hasselt en luik :driver:

gisteren 7/nov een zwarte 997 met nr plaat 1-AKM-… op wasseven in oostham

[quote=”RODONDO” post=183462][quote=”JanMLB” post=183296]Toevallig te koop zien staan op de terugweg van het Allerheiligenbezoek: http://www.vabis.be/stockdetail.aspx?AGUID=3a94b7d8-7c49-4515-84cd-cf6950c29e80&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50.

Ik ben er speciaal voor teruggereden en de eigenaar van de garage (en van de auto) kwam toevallig langs en heeft hem mij laten bekijken. Blijkbaar is de prijs verlaagd tot € 35.000, inclusief de BTW. Een mooie en erg complete auto, al is het koetswerk wat verweerd (carwash?) en zit er een kras op de zijkant.[/quote]

Da’s een hele hoop toevalligheden en mooie reclame ! :mrgreen:[/quote]

Toch is het allemaal toevallig! Tenzij je rekening houdt met het feit dat ik extra opmerkzaam ben voor al het moois rondom mij sinds Peaches in mijn leven gekomen is… 😀

vandaag 6/nov rond 15u00 een nachtblauwe 997 S(4?) met nr plaat 238 B.. in geel-larum.

[quote=”MaartenVR” post=183802]Gisterenmorgen rond 11u op de E17 vlak voor en richting Sint Niklaas een donkergroene Carrera 3.0, nummerplaat 1-CTR-***, geweldige sound moet ik zeggen :respect2:[/quote]

was koffie gaan halen in’t stad :music:

Gisterenmorgen rond 11u op de E17 vlak voor en richting Sint Niklaas een donkergroene Carrera 3.0, nummerplaat 1-CTR-***, geweldige sound moet ik zeggen :respect2:

Vandaag in Dordrecht NL een wonderschone 991 Targa *luv

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.