Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien? Deel2
- Dit onderwerp bevat 416 reacties, 99 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door Mark986.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”FirstP” post=183100]Het begint hier duidelijk te worden dat Deepee wel zeer veel tijd op de baan doorbrengt. :driver: :wink[/quote]
yep, en dan negeer ik nog keihard de KJN’s en PAN’s of ons opperhoofd moet in no time extra Mb webspace afhuren op alles gepost te krijgen :wtf:
deze morgen rond 8u30 op de slachthuiskaai in hasselt een zilvergrijze 987 cayman.Deze voormiddag donkergrijze 966 mk2 met nr plaat 1-EDK-… gezien in centrum antwerpen (groenplaats en reed de ondergrondse parking in).
Zag er nog in zéér top conditie uit. 🙂@Peter_Targa_84, wasn’t me 😀 . Blauwe 928 staat er al wel eens 😉
Yeps, weet ik zijn…
[quote=”JanMLB” post=183296]Toevallig te koop zien staan op de terugweg van het Allerheiligenbezoek: http://www.vabis.be/stockdetail.aspx?AGUID=3a94b7d8-7c49-4515-84cd-cf6950c29e80&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50.
Ik ben er speciaal voor teruggereden en de eigenaar van de garage (en van de auto) kwam toevallig langs en heeft hem mij laten bekijken. Blijkbaar is de prijs verlaagd tot € 35.000, inclusief de BTW. Een mooie en erg complete auto, al is het koetswerk wat verweerd (carwash?) en zit er een kras op de zijkant.[/quote]
Da’s een hele hoop toevalligheden en mooie reclame !
@Esteban, als er ook al eens een rode 944 cabrio zonder platen op uwen oprit staaat dan weet ik waar 🙄
Dagelijks kom ik werken in Hoboken, je kent dat bedrijfje wel met die grote schouwen en zo langs de Schelde :think:Ik wel! Door de stormwind zat Peaches, die normaal onder dak slaapt, vanmorgen onder de rottende bladeren!
[quote=”Peter_Targa_84″ post=183404]Wat ze allemaal al niet in Hoboken parkeren, [/quote]
Ik woon ook in Hoboken en het valt daar best mee….. Mijne staat ook regelmatig op de oprit en heb er genne schrik voor!!
Die witte 944 staat daar dikwijls….
Wat ze allemaal al niet in Hoboken parkeren, vandaag een Targa 3.2 nen zilveren… 😳
Een witte 944 in goede staat, Hoboken.
Attachments:Witte Boxster 1-DNB… als een razende scheurend over de Schroeilaan in Hoboken waar 50 de limiet is.
zwarte carrera gt op vliegveldlaan te brustem sttruiden.
Dat is zeker en vast geen gerespecteerd lid van dit forum! :think:
Kapellelaan in Meise, een Cayenne die het blijkbaar normaal vond om volledig op het fietspad te parkeren…… Die mannen met een *porsche denken ook dat ze zich alles kunnen permiteren, hé! :what:
Toevallig te koop zien staan op de terugweg van het Allerheiligenbezoek: http://www.vabis.be/stockdetail.aspx?AGUID=3a94b7d8-7c49-4515-84cd-cf6950c29e80&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50.
Ik ben er speciaal voor teruggereden en de eigenaar van de garage (en van de auto) kwam toevallig langs en heeft hem mij laten bekijken. Blijkbaar is de prijs verlaagd tot € 35.000, inclusief de BTW. Een mooie en erg complete auto, al is het koetswerk wat verweerd (carwash?) en zit er een kras op de zijkant.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.