Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 416)
      • [quote=”FirstP” post=183100]Het begint hier duidelijk te worden dat Deepee wel zeer veel tijd op de baan doorbrengt. :driver: :wink[/quote]

yep, en dan negeer ik nog keihard de KJN’s en PAN’s of ons opperhoofd moet in no time extra Mb webspace afhuren op alles gepost te krijgen :wtf:
        deze morgen rond 8u30 op de slachthuiskaai in hasselt een zilvergrijze 987 cayman.

0
        Ive

Deze voormiddag donkergrijze 966 mk2 met nr plaat 1-EDK-… gezien in centrum antwerpen (groenplaats en reed de ondergrondse parking in).
          Zag er nog in zéér top conditie uit. 🙂

0

vandaag een grijze 914 op de Kantonsweg in Dilsen

0

@Peter_Targa_84, wasn’t me 😀 . Blauwe 928 staat er al wel eens 😉

Yeps, weet ik zijn…

0

[quote=”JanMLB” post=183296]Toevallig te koop zien staan op de terugweg van het Allerheiligenbezoek: http://www.vabis.be/stockdetail.aspx?AGUID=3a94b7d8-7c49-4515-84cd-cf6950c29e80&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50.

Ik ben er speciaal voor teruggereden en de eigenaar van de garage (en van de auto) kwam toevallig langs en heeft hem mij laten bekijken. Blijkbaar is de prijs verlaagd tot € 35.000, inclusief de BTW. Een mooie en erg complete auto, al is het koetswerk wat verweerd (carwash?) en zit er een kras op de zijkant.[/quote]

Da’s een hele hoop toevalligheden en mooie reclame ! :mrgreen:

0
                XXX

@Esteban, als er ook al eens een rode 944 cabrio zonder platen op uwen oprit staaat dan weet ik waar 🙄
                  Dagelijks kom ik werken in Hoboken, je kent dat bedrijfje wel met die grote schouwen en zo langs de Schelde :think:

0

Ik wel! Door de stormwind zat Peaches, die normaal onder dak slaapt, vanmorgen onder de rottende bladeren!

0

[quote=”Peter_Targa_84″ post=183404]Wat ze allemaal al niet in Hoboken parkeren, [/quote]

Ik woon ook in Hoboken en het valt daar best mee….. Mijne staat ook regelmatig op de oprit en heb er genne schrik voor!!

Die witte 944 staat daar dikwijls….

0
                      XXX

Wat ze allemaal al niet in Hoboken parkeren, vandaag een Targa 3.2 nen zilveren… 😳

0

Een witte 944 in goede staat, Hoboken.

Attachments:
                          • 944.jpg
                          0

Witte Boxster 1-DNB… als een razende scheurend over de Schroeilaan in Hoboken waar 50 de limiet is.

0

zwarte carrera gt op vliegveldlaan te brustem sttruiden.

0

Dat is zeker en vast geen gerespecteerd lid van dit forum! :think:

0

Kapellelaan in Meise, een Cayenne die het blijkbaar normaal vond om volledig op het fietspad te parkeren…… Die mannen met een *porsche denken ook dat ze zich alles kunnen permiteren, hé! :what:

0

Toevallig te koop zien staan op de terugweg van het Allerheiligenbezoek: http://www.vabis.be/stockdetail.aspx?AGUID=3a94b7d8-7c49-4515-84cd-cf6950c29e80&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50.

Ik ben er speciaal voor teruggereden en de eigenaar van de garage (en van de auto) kwam toevallig langs en heeft hem mij laten bekijken. Blijkbaar is de prijs verlaagd tot € 35.000, inclusief de BTW. Een mooie en erg complete auto, al is het koetswerk wat verweerd (carwash?) en zit er een kras op de zijkant.

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.