Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 416)
      • Deze middag heeft mijn vriendin een mooie zwarte P gezien in de buurt van OPC Geel..
        Ze vertelde mij : het was een ongeveer gelijk die van U met baren :happy: in,
        er stond denk ik GT2RS op vanachter 😯
        Zonde dat ik die zelf niet heb gespot. Die zien we niet veel.

woe 29/okt rond 18u00 een nachtblauwe 986 met nr plaat VLX… op de parallelweg van de Herkenrodesingel in Hasselt (aan de Lex..s garage) en op de kleinde ring van Hasselt rond 18u30 een zwarte Macan S met nr plaat 1-BNR-…
          vandaag 31/10 in herentals aan het rondpunt van de brandweer rond 11u00 een zwarte 991 4S met nr plaat 9-PM-997
          en in Lommel op de Molsekiezel rond 17u50 een zwarte 996 4S cab met nr plaat ELISIE

Deze namiddag rond 14.30. Prachtige donkerkleurige 964 (turbo?) met gepersonaliseerde nummerplaat “911 ..” op de E313 Wommelgem en Beverlo. Moooi…. *luv

:first: + 100

:up:

[quote=”Harley G” post=183137]:what: hij maakt me blij :happy: :drink:[/quote]
                  :happydance:

:what: hij maakt me blij :happy: :drink:

F

En wat is er zo speciaal aan jouw Boxster 987 ? :ass: :mrgreen: :mrgreen:

Vandaag in mijn garage…..een prachtige Boxster 987 :coolness:
                        In zie er teveel om op te noemen. Enkel de speciallekes zal ik nog posten :think:

Vandaag 29 october haachtse steenweg vanaf kampenhout tot halverwege stwg op werchter: een donkerbleu 964 car 4 cabrio
                          met cupvelgen.
                          iemand van hier?
                          Grts floere.

F

Het begint hier duidelijk te worden dat Deepee wel zeer veel tijd op de baan doorbrengt. :driver: 😉

@Wes: Die kieuwen zijn ook niet m’n ding maar ik heb nooit iets tegen brede heupen hoor *luv …..bij een Porsche toch :mrgreen:

ma 27/okt rond 14u00 een nachtblauwe 987 cayman met nr-plaat 1-ftc-… in terlo, kasterlee
                              din 28/okt rond 16u00 een zwarte 964 cab op de n74 in kiwit hasselt en 15 min later een zwarte 996 4s met nr-plaat 1-dpl-… aan schuurhoven, st-truiden

Dit keer niet “Wie” maar “Wat” heb ik gezien.

Feast your eyes on this boys… De nieuwe GT3 RS. :coolness:
                                Klik voor bron + omschrijving.

991GT3RS.jpg

Ok, ok, het is een 1:18 schaalmodel. Maar aangezien dit het officiële Porsche schaalmodel is, is deze wel accuraat aan hoe de wagen er uit gaat zien. 😉

Wat denken we? :popcorn:
                                Ik persoonlijk heb mijn twijfels bij die “kieuwen” op de voorvleugels, en waarom de Turbo flanken? :think:

vrij 24/okt een zwarte 996 gt3 met rode spiegels rond 11u15 in de fabriekstraat tss overpelt en neerpelt en
                                  even later een zwarte 991 S met gepersonaliseerde plaat DVH op de achelsendijk in neerpelt.

don 23/okt een witte cayman 987 met nr-plaat YLK … om 10u30 op de grote ring van hasselt aan de st-truiderstwg
                                    en een petrol blauwe 964 WTL met nr-plaat 1-OBM-… om 13u40 op de grote baan tussen balen en leopoldsburg

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.