Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien? Deel2
- Dit onderwerp bevat 416 reacties, 99 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door Mark986.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ik heb de papieren versie van de roadbook, zal hem is inscannen en dan kan ik hem doorsturen dan kan je hem printen en :driver: :driver:
ma 20/okt een 981 boxster met nr-plaat 1-GDA-… in Vierset
en vandaag 22/okt een 987 boxster met nr-plaat 1-EWH-… aan de ophaalbrug tss retie en postel[quote=”993″ post=182349]… met de 993 aan het ronde punt, terug van een brood halen in Postel[/quote]
hoef je zo ver niet voor te rijden. in de delhaize in kasterlee ligt het ook in de rekken, dus mss heeft deze keten dichter in jouw buurt het ook?
[quote=”911cabriog50″ post=182506]… de Kreeftenrally: Melsbroek >Yerzeke >Werchter. ik heb het roadboek nog moest iemand die toer graag is overdoen, is zeker de moeite :driver:[/quote]
als je het digitaal hebt (of kan digitaliseren), wil ik graag een exemplaar en zal dan een PM sturen met m’n mailadres
It was me, toen ik de rotonde opgereden kwam zag ik jou aan de overkant, zag direct dat jij achter het stuur zat dankzij jou foto’s van jouw roadtrip in Frankrijk enkele weken terug hier op het forum, was met men zwarte cabrio en achter mij ne maat met z’n coupe allebei G modellen, jammer dat je net na de rotonde rechts een straatje insloeg anders konden we ene gaan drinken :drink: we waren op terugweg van Yerzeke, was de Kreeftenrally, eerst ontbijt op de golf in Melsbroek en vandaar binnendoor naar Yerzeke voor oesterdegustatie tegen de middag met lekkere bubbels en nadien terug binnendoor naar Werchter om In De Rooden Kreeft ons buikje te gaan vullen, in totaal waren we met een dikke 40 wagens, voormiddagrit 120 km, namiddagrit 130km met pijl en bolleke, was superleuk en prachtig weer enkel in terugkomen effe dak moeten sluiten in de buurt van Herenthout want daar kregen we de volle lading :what:
ik heb het roadboek nog moest iemand die toer graag is overdoen, is zeker de moeite :driver:Zondagnamiddag op de brug over de E19 in Brecht een zwarte 964 of impakt 911 open cabrio gevolgd door een grijze 964 of impakt 911 coupé.
Ik was zelf met de 993 aan het ronde punt…. terug van een brood halen in PostelHmmm
Ik heb al 2 weken het geluk gehad om in 1tje te rijden :happydance: :happydance:
Is toch nog steeds een pareltje *luv
en plotseling werd in de file staan heel wat minder erg! 😆
Gisteren kwam ik van mijn werk naar huis van Geel Oost en er was een ongeval gebeurt in Massenhove dus gevolg file.
Ik was rustig mee aan het aanschuiven tot er plots iets ferm ding naast mij kwam en voor mij.
En heb direct foto’s gepakt van dat ferm ding op vier wielen en het was de moeite mooie auto en lekkere sound. :driver: :driver:
Hier zijn de foto’s
Ik denk dat de driver de auto nog niet lang heeft wat hij is dikwijls stilgevallen en is ook gene auto om in de file te staan. :up: :up:
Gisteren op de n332 aan campomanes een zwarte 997 cabrio met kleine belgische nr plaat.
gisteren 16/10 rond 14u30 in Kasterlee een rode 928 S4 met nr plaat 1-OYI- …
en deze morgen 17/10 rond 11u00 in Lichaart een rode 944 met nr plaat RTV-…‘t was vandaag (15/okt) goed weer om de paarden buiten te laten blijkbaar:
rond 16u00 een zilvergrijze cayman in Berkenbos (heusden-zolder) en een zwarte 997 4S met nr-plaat VCI-…
rond 16u30 een donkergrijze 3.2 cabrio met nr plaat 1-EUH-… in Houthalen en wat later een witte panamera in Stokrooie met nr plaat 1-ALF- …maandag 13/okt om 17u30 op de kleine ring in Hasselt een nachtblauwe 991 met nr-plaat 1-DLL-…
[quote=”WES-RS” post=181736]Precies wel een fenomeen onder de GT3 rijders… :lol:[/quote]
haha ja we hebben nogal een hoog “kust-mijn-kloten-ik-ga-niet-elk-uur-om-nieuw-ticketje”-gehalte 😛 :coolness:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.