Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

11 reacties aan het bekijken - 406 tot 416 (van in totaal 416)
      • Precies wel een fenomeen onder de GT3 rijders… 😆

Ik heb Monza en PDS ook in Knokke gezien gisteren. Ik ben er es in geslaagd zonder parkeerboete naar huis te gaan, een vd weinige keren :first:

[quote=”pds trading” post=181727][quote=”KDC” post=181726]:lol: Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…[/quote]

Inderdaad, zonder twijfel ! :coolness:[/quote]

Toch even vermelden :happydance: ik stond in de straat er achter zonder ticketje en niets gekregen 😆 😛 :relaxman: :happydance: :ass:

PDS

[quote=”KDC” post=181726]:lol: Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…[/quote]

Inderdaad, zonder twijfel ! :coolness:

😆 Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…

PDS

Haha bedankt mannen 😆

Ik ga in Knokke steeds voor het dagticket van 20 euro 😳

Heb PDS (alé de GT3 dan toch) ook zien staan vandaag, striping komt IRL nog beter uit dan op foto :up:
                    Wel een parkeerboete vrees ik… 😳

… PDS gespot

Attachments:
                      • 2014-10-1214.57.53.jpg

Daarnet aan de Esso in Hoevenen een zilveren 928 van de eerste serie. Speciaal gestopt om nen thumbs up te geven.

Wim

Dan weet ik er ook wel weg mee hoor. 😈

Wim als hij in de weg staat …….. :engeltje:

11 reacties aan het bekijken - 406 tot 416 (van in totaal 416)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.