Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

11 reacties aan het bekijken - 406 tot 416 (van in totaal 416)
      • Precies wel een fenomeen onder de GT3 rijders… 😆

0

Ik heb Monza en PDS ook in Knokke gezien gisteren. Ik ben er es in geslaagd zonder parkeerboete naar huis te gaan, een vd weinige keren :first:

0

[quote=”pds trading” post=181727][quote=”KDC” post=181726]:lol: Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…[/quote]

Inderdaad, zonder twijfel ! :coolness:[/quote]

Toch even vermelden :happydance: ik stond in de straat er achter zonder ticketje en niets gekregen 😆 😛 :relaxman: :happydance: :ass:

0
            PDS

[quote=”KDC” post=181726]:lol: Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…[/quote]

Inderdaad, zonder twijfel ! :coolness:

0

😆 Is waarschijnlijk nog de makkelijkste en goedkoopste manier om een hele dag te parkeren daar…

0
                PDS

Haha bedankt mannen 😆

Ik ga in Knokke steeds voor het dagticket van 20 euro 😳

0

Heb PDS (alé de GT3 dan toch) ook zien staan vandaag, striping komt IRL nog beter uit dan op foto :up:
                    Wel een parkeerboete vrees ik… 😳

0

… PDS gespot

Attachments:
                      • 2014-10-1214.57.53.jpg
                      0

Daarnet aan de Esso in Hoevenen een zilveren 928 van de eerste serie. Speciaal gestopt om nen thumbs up te geven.

0
                        Wim

Dan weet ik er ook wel weg mee hoor. 😈

0

Wim als hij in de weg staat …….. :engeltje:

0
                          11 reacties aan het bekijken - 406 tot 416 (van in totaal 416)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.