Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 416)
    • 123

[quote=”Foost” post=268169]Wat heb ik gezien eigenlijk , begin deze week op de E40 ter hoogte van Middelkerke in de richting van Frankrijk naar Brugge…. Weet iemand van waar deze combinatie kwam ?
        [/quote]

Hoogst waarschijnlijk van Goodwood (met wat omwegen via een paar dealers in UK of andere evenementjes)
        Heb zelfde truck ingehaald toen ik van Le Mans terugkwam richting Calais.

0

Cool om met zo’n 356 naar TML te gaan 🙂

0

Deze heb ik nog gespot op de parking van TML!

0

Yep, we zitten met ze allen op de strafbank.:what: :what: :what:

Des te meer gezeik en vage kritiek, des te minder de lieve leuke mensjes bijdragen … Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Desalniettemin, een hele fijne aangename vakantietrip gewenst met die ouwe Targa!

Ennuh, op naar beterschap met z’n allen!!

ps. Want you know, ik blijf nog ff.

0

inderdaad :think: :think:

0

Als ik het goed begrijp, zijn we hier een top reisverslag aan het missen :think: :think:

0

“Is da ne middenvinger ?? :wink:”

ik denk van wel …:mrgreen:

ennuh veel plezier vakantiegangers!

0

Toevallige ontmoeting in Sault Provence.

0

Wat heb ik gezien eigenlijk , begin deze week op de E40 ter hoogte van Middelkerke in de richting van Frankrijk naar Brugge…. Weet iemand van waar deze combinatie kwam ?
                        image-2-3-4-5.jpeg

0
                        ASI

Zaterdag 05/05/2018 (vandaag dus) omstreeks 11h30 een blauwe 356 in de Stientjesstraat te Anzegem.
                          Iemand van het forum ?
                          Was er een rondrit in de buurt ?

0

Is da ne middenvinger ?? 😉

0

den bompa met zijne ‘nieuwe’ SC…. :drink:

0

Op mijne oprit vandaag….. :music:

0

Klopt, gisteren in brugge een nearly new BMW GT gaan afhalen, maar heb je niet gezien letterlijke vriend 😀 :happy:

0

Gisteren op de E314 ter hoogte van Leuven, richting Leuven mijn grote (letterlijk) Limburgse vriend met zijn 991 C4 die zich moeilijk kan bedwingen op het vkak van tuning. :). Samen in de file maar ik had het te laat door.

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.