Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 416)
    • 123

[quote=”Foost” post=268169]Wat heb ik gezien eigenlijk , begin deze week op de E40 ter hoogte van Middelkerke in de richting van Frankrijk naar Brugge…. Weet iemand van waar deze combinatie kwam ?
        [/quote]

Hoogst waarschijnlijk van Goodwood (met wat omwegen via een paar dealers in UK of andere evenementjes)
        Heb zelfde truck ingehaald toen ik van Le Mans terugkwam richting Calais.

Cool om met zo’n 356 naar TML te gaan 🙂

Deze heb ik nog gespot op de parking van TML!

Yep, we zitten met ze allen op de strafbank.:what: :what: :what:

Des te meer gezeik en vage kritiek, des te minder de lieve leuke mensjes bijdragen … Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Desalniettemin, een hele fijne aangename vakantietrip gewenst met die ouwe Targa!

Ennuh, op naar beterschap met z’n allen!!

ps. Want you know, ik blijf nog ff.

inderdaad :think: :think:

Als ik het goed begrijp, zijn we hier een top reisverslag aan het missen :think: :think:

“Is da ne middenvinger ?? :wink:”

ik denk van wel …:mrgreen:

ennuh veel plezier vakantiegangers!

Toevallige ontmoeting in Sault Provence.

Wat heb ik gezien eigenlijk , begin deze week op de E40 ter hoogte van Middelkerke in de richting van Frankrijk naar Brugge…. Weet iemand van waar deze combinatie kwam ?
                        image-2-3-4-5.jpeg

ASI

Zaterdag 05/05/2018 (vandaag dus) omstreeks 11h30 een blauwe 356 in de Stientjesstraat te Anzegem.
                          Iemand van het forum ?
                          Was er een rondrit in de buurt ?

Is da ne middenvinger ?? 😉

den bompa met zijne ‘nieuwe’ SC…. :drink:

Op mijne oprit vandaag….. :music:

Klopt, gisteren in brugge een nearly new BMW GT gaan afhalen, maar heb je niet gezien letterlijke vriend 😀 :happy:

Gisteren op de E314 ter hoogte van Leuven, richting Leuven mijn grote (letterlijk) Limburgse vriend met zijn 991 C4 die zich moeilijk kan bedwingen op het vkak van tuning. :). Samen in de file maar ik had het te laat door.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.