Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien? Deel2
- Dit onderwerp bevat 416 reacties, 99 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door Mark986.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
begin deze week, dinsdag denk ik. (17/04/2018)
Witte 911 cabrio (SC of Carrera) op de E34 richting Antwerpen.
Voegt in om de afslag te nemen (Grobbendonk), van linkse rijvak naar het rechtse vak, achter een vrachtwagen.
Vrachtwagen voor hem smijt alles dicht…
Man, die kerel in zijn witte 911 cabrio moest met zijn twee voeten op de rem gaan staan…. of hij zat tussen de achterwielen van die oplegger…
Rook van de vier banden, met veel geluk nog kunnen uitwijken naar de pechstrook…Dat had een rampzalig eerste ritje kunnen worden.. (het was een van de eerste zonnige dagen)
Als je lid ben van het forum, post dan even een foto van het gigantische remspoor in uw onderbroek want man man man, dat had heel anders kunnen aflopen….
Iedereen, rij voorzichtig!
vorige week 16/2 in Grimbergen…. ergens iets fout gelopen met de nummerplaat? 911 JC…. :think:
sorry voor slechte kwaliteit foto…. was van te ver en eigenlijk net te laat…..
Vandaag een blauwe 968 met nog “oude” nummerplaat van karakters in Schiplaken.
Vorige week zondag een 718 Cayman op een oprit in Elewijt (denk ik) die klaarblijkelijk buiten moest overnachten.
Daarstraks een zilverkleurige 996 4S in Massenhoven.
Ik heb de indruk dat er in de winter meer Porsches te spotten zijn nu dat er velen ze niet meer een half jaar uitschrijven…. Kan ook maar een gedacht zijn, hé.
Heb nog een blauwe 996 zien staan in boortmeek/Schiplaken langs de Leuvensesteenweg…..Vandaag den deze in Brugge gezien :lekker: :lekker: :lekker:
vandaag in Sluis een nieuwe indisch rode 991 carrera 2S cabrio met gepersonaliseerde nrplaat, geleved door PCA, mogen bewonderen :lekker:
Twas heel koud, dus snel rond geweest en een warme koffie gaan drinken …. Tis dan ook cars en coffee
@mickey die groene 928 is niet van mij, ik stond daar met iets Italiaans maar aangezien ik ook nog 928s heb had ik graag eens met de eigenaar gesproken, sublieme kleur.
Neen hoor Mikey, ik was met de daily. Ben ook niet lang gebleven .
Heb een tijdje naast die mooie Targa :popcorn: gestaan maar de eigenaar was niet te zien :think:
Ben toen maar vertrokken , brrrrr koud .
Tot de volgende :drink:zat 2 man in maar ik heb ze ook niet kunnen spreken, en on topic: wie was daar in Kapellen met de groene 928? Heb er wat rond gehangen maar niemand te zien.
Afgelopen Zondag op Cars & Coffee te Kapellen, wie of beter wat staat er daar te schitteren :lekker: :applaus:
Eigenaar in geen velden of wegen te bekennen, iets later was ie plots foetsie :think:
Tot de volgende dan maar hé man :salut:
Gisteren in Lommel, BMW garage Beliën. Stoppunt van de Moustache rally.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.