Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 416)
      • hello,
        Ik ben vorige week van Schoten naar Nieuwmoer gereden in mijn P (rode SC Targa) maar ben niet langs Kapellen gereden.
        Het ritje deed in ieder geval deugd! :driver:

@Igordiver: ik denk dat ik even bij uwen Spitfire heb staan kijken, de groene 928 heb ik ook gezien die zag er heel net uit.
          Ik zelf was niet met een 928 maar een maat van mij was er met een Blauwe 928 S4

Gisteren uiteraard een paar P’kes op cars and coffee in Kapellen. Nadien een ritje gaan doen met de Spitfire en in de Sparrenlaan een rode SC gezien op O-plaat die nog een stukje achter is blijven rijden. Op de baan van Essen naar Nieuwmoer nadien een 928, een groene S4 met een schuifdak. iemand van hier?

De nummerplaat was inderdaad minimalistisch 🙂

Had die 928 een speciale nummerplaat? (ik zag onlangs een 928 op de Tiense Steenweg in Leuven met een ‘eenletterige’ nummerplaat).

Gisterenavond opnieuw een 928 gespot aan het sportkot in Leuven. Leuk dat zo’n wagens terug buitenkomen!

XXX

Ready for Scotland Carboman :salut:

@drip :up:
                      cool livery!

XXX

Verstoppen gaat niet meer :engeltje:

Deepee ben ik niet tegen gekomen, den Dirk daarentegen die zie ik tegenwoordig bijna om de 14 dagen 😮 😮

dripendirk.jpg

Den Drip zie , al helemaal klaar voor de (Schotland) trip :up:

ergens op de parking …

drip.jpg

Zeg da wel, megagave bak, echt een car for womanizers … :what:

XXX

Vetten bak van den Bompa :up: :up: :up:

Sympatieke bompa met lawaaierig rood kanon…..
                                  image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53.jpeg

die zilvergrijze 928 ben ik gisteren op de E19 naar Brussel tegen gekomen dit rond een uur of 11, die had er zo een stevig tempo opzitten…..

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.