Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 416)
      • Vrijdagavond een Cobaltblauwe 944 S2 met bridge spoiler gezien in Leuven. Zelfs even mijn contactgegevens op een papiertje achtergelaten moest de eigenaar ooit willen verkopen…

Zaterdagnamiddag 6/2, E34 richting Antwerpen. In mijn achteruitkijkspiegel zie ik door de striemende regen 2 zeer herkenbare kikkerkoplampen, een zilverkleurige 928 zoeft langs en ik zat helaas niet in zijn broertje maar moest het met de helft van de cylinders en 2,7 liter motorinhoud minder doen. Ergens gaat er wel een pomphouder gelukkig zijn want mijn 16 jaar oude w208 zat aan 18 liter/100 km toen ik de 928 volgde. Eens door de Kennedy tunnel ging hij richting Berchem. Had een daily plaat eindigend op 996 (bijna juist)

Ik was verbaasd omwille van 2 zaken: ten eerste zie je niet zoveel vroege exemplaren in het wild en ten tweede bleken alle electronische componenten zoals lichten, clignotants en ruitenwissers te werken 🙂

Kortom: iemand van het forum?

IMG_7985.jpg

Ik heb de hele namiddag reclame gemaakt voor Martini

Nu is mijne 968 al van veel beschuldigd, maar nog niet van ne 997 te zijn :wtf: :drink:

Het zal dus nen andere Johny geweest zijn :respekt:

Daarnet, achter mij, een vertegenwoordiger van Martini in een 997, althans ik denk een 997, ik ben zo geen kenner vanaf mijn achteruitkijkspiegel.
              Daar moet geld te rapen zijn als ze zo’n wagen krijgen. :engeltje:

Als je op de advertentie verder gaat, is de aanbieding particulier en zal je dus bij DST moeten zijn.
                Wel raar dat ze in Mechelen rond de pot draaien :think:

[quote=”Bert V.” post=246079]DST, heeft blijkbaar andere plannen :think: 😯 😕

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/302675086?smid=be-vm-searchsubscription-offers-lang_nl&rtmsg=be-vm-searchsubscription&%5B/quote%5DWie verkoopt die nu juist want als ze het in Mechelen al niet meer weten en rond de pot draaien 🙄

[quote=”Bert V.” post=246079]DST, heeft blijkbaar andere plannen :think: 😯 😕

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/302675086?smid=be-vm-searchsubscription-offers-lang_nl&rtmsg=be-vm-searchsubscription&%5B/quote%5D

Yep, vastgoed

Lees: nen hangaar hier om den hoek :mrgreen:
                    ( daar kunnen er toch wel een stuk of 10 in :happy: )

Maar dit wil zeggen dat er nu wel ff pijnlijke keuzes gemaakt moeten worden 😕

‘t Is uitverkoop….zijn banaan staat ook te koop.
                      Allebei buiten mijn budget maar ik heb al iets anders op het oog :popcorn:

Hij heeft besloten om de 924s te houden ! :wtf:

Als je het alleen van je banaan moet hebben… :think:

[hide]Denk je dat Veronique jouw banaan wel lust ?[/hide]

Veronique rijdt blijkbaar nog steeds met de Cayenne, want ze kruiste mij toen ik stond te wachten aan een kruispunt in Antwerpen…

Ze negeerde mij echter totaal, wat hoogstwaarschijnlijk geheel en al te wijten was aan het feit dat ik niet met mijnen banaan op de baan was :driver:

Heb deze eerder van de week ook gespot + even bij de Magnus gestaan, zagen er beide zeer netjes uit! :popcorn:

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45.jpeg
                                    Deze ben ik vandaag tegengekomen… :up:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.