Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,216)
    • Datum ligt normaal vast op 7 September, nie echt aan RS Fest gedacht :salut: :salut: :salut:

Anoniem

[quote=”raychem” post=168239]Welke rit wel luc?

[quote=”luc993cabrio” post=168215]Je inschrijven voor onze rit op 7 September hé, passeren dan Damme :driver: :driver: :driver:[/quote][/quote]

Ligt de datum van 7 september al helemaal vast-vast (= zijn er al afspraken gemaakt met restaurants of zo ?) ? Dat weekend is het namelijk ook het RS Fest in Autotron Rosmalen (opvolger Porsche Fest van RS Magazine): http://www.autotron.nl/evenementen/RS-fest Misschien ook wel leuk om eens aan te doen. :think:

Deze…

Click

:salut:

Voor een samenkomst of een Ritje in het Brugse ben ik ook wel te vinden zulle. :drink: :drink:

Welke rit wel luc?

[quote=”luc993cabrio” post=168215]Je inschrijven voor onze rit op 7 September hé, passeren dan Damme :driver: :driver: :driver:[/quote]

Dat zie ik zeker zitten, nog juist eens checken of ik die datum vrij ben. Ik zend wel een pm als dit het geval is.

Je inschrijven voor onze rit op 7 September hé, passeren dan Damme :driver: :driver: :driver:

Als er iets in Damme te doen is ben ik daar ook wel voor te vinden. Is 15min rijden 🙂

jean-claude? 😀

Inderdaad, maar ze moeten forumlid zijn !

[quote=”FCBloveschampagne” post=168176]
                          ik was naar mijn eigen geluid aan het luisteren :happy:
                          Last van uw darmen ? ;-)[/quote]
                          hahaa als ik het nu ook zo lees dan 😳 😳

[quote=”FCBloveschampagne” post=168176]
                          We gaan eens iets in Damme moeten organiseren, zijn dus al met 2 ;-)[/quote]
                          je moet niet van Damme zijn om te mogen meedoen hé

We gaan eens iets in Damme moeten organiseren, zijn dus al met 2 😉

Idd Luc heb een Cayenne gekruist in Oedelem
                              ik was naar mijn eigen geluid aan het luisteren :happy:

Last van uw darmen ? 😉

Een auto is gelijk een vrouw ge moogt daar niet met enige vorm van ratio aan beginnen :mrgreen:

Tsja, kan allemaal wel wezen, maar ben blij dat de marktprijzen op het niveau komen van wat hetgeen het mijzelf 12 jaar geleden heeft gekost om die bolide in ‘perfecte staat’ te krijgen. En door de hoge prijzen kunnen er weer meer gerestaureerd worden volgens de kunst zoals het hoort. Zoals die (nu zwarte) Gele 930 Turbo die bij Wim en Timo hebben aangepakt, dat kan dus niet voor markt verkoopprijs van 25.000 euro vrinden! :drink:

Maar 200k, dat vind ik ook een beetje overdreven voor een <100pk... :coolness:

En 100-130k voor een 965 Turbo, lijkt me ook wat aan de hoge kant.

Van de 964 zijn er zomaar 10.000+ gemaakt, koop je een knappe dan is de kans toch blijkbaar groot dat ie roesttechnisch op de gekende plekken mankerende is, of toch een keertje wat meegemaakt heeft. Je koopt dan wellicht scherp voor ... 25.000-35.000 ...ofzo... maar als je zelf niet kan sleutelen en wel de moeite neemt (interesse hebt of noodzaak ziet) om hem binnenste buiten te keren zodat ie weer top komt te staan, dan tel er maar zo maar even 15.000 bij op voor (de)montage, onderdelen vervangen en opnieuw spuiten.

En eerlijk is eerlijk, heb best wat auto's gezien en gereden, maar zo'n ouwe 11, man man man, niet te vergelijken, is toch een piece of art ... *luv *luv *luv

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.