Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door
DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”luc993cabrio” post=168096]@ Mitridi, uurke geleden hebben we elkaar wss gekruist is Oedelem, was natuurlijk maar met de Cayenne dus mij nie herkend zeker, maakt ik geen lawaai gelijk en GT3 hé 😉 😉 ;)[/quote]
Idd Luc heb een Cayenne gekruist in Oedelem
ik was naar mijn eigen geluid aan het luisteren :happy:en eerlijk wie kijkt er nu naar een man in een Cayenne als je vandaag een vrouw in een witte GT3 hebt tegen gekomen 😆 😆
@ Mitridi, uurke geleden hebben we elkaar wss gekruist is Oedelem, was natuurlijk maar met de Cayenne dus mij nie herkend zeker, maakt ik geen lawaai gelijk en GT3 hé 😉 😉 😉
[quote=”FCBloveschampagne” post=168081]En als ik met de vito passeer ziet of hoort niemand dat[/quote]
Dat is omdat jij daarin zit 😀 😀[quote=”FCBloveschampagne” post=168081]zijn het geluid intussen al gewoon hoor, ofwel zijn we doof geworden[/quote]
Het zal wel dat 2de zijn want je hoort haar al van ver komen[quote=”FCBloveschampagne” post=168081] moeten we eens een coming together doen in het mooie Damme ter ere van de overleden burgemeester[/quote]
Daar ben ik ook wel voor te vinden :driver: :drink:En als ik met de vito passeer ziet of hoort niemand dat
Wij zijn het geluid intussen al gewoon hoor, ofwel zijn we doof geworden
Misschien moeten we eens een coming together doen in het mooie Damme ter ere van de overleden burgemeester[quote=”FCBloveschampagne” post=168062]
zal volgende keer minder naar de *porsche kijken en meer wie erin zit 😆 :lol:[/quote]Kan de moeite zijn he :happydance:
[quote=”FCBloveschampagne” post=168062]Dat is m’n vrouw die je zag ( en hoorde) 😉
Allez ben dus niet alleen op het forum in Damme
Een mens is nergens meer veilig he ;-)[/quote]Ha
zal volgende keer minder naar de *porsche kijken en meer wie erin zit 😆 😆Dat is m’n vrouw die je zag ( en hoorde) 😉
Allez ben dus niet alleen op het forum in Damme
Een mens is nergens meer veilig he 😉16:45 Witte GT3 gezien in Sijsele ter hoogte van Stationsstraat richting Damme
heb hem al een paar keer gehoord :lekker: :lekker: :music: :music:
Natuurlijk is het logisch dat een oude 911 veel kost. Het is en blijft een Porsche. Een kennis van me is ook liefhebber van oudjes en restaureerd ze tot toptoestand. Heeft juist een Opel Manta (met ronde achterlichten) afgewerkt met een getunede motor (geflowed in England). Voor het totale project betaalde hij +/- het bedrag waarvoor je een wrak van een 911 koopt. Maar, t’is geen Porsche. :think:
Misschien dit draadje even splitsen want het loopt wat ver off topic… 😉
Ook ik droom van een oud elfje, ik zou liegen moest ik zeggen dat de “holy grail” een 924S is. Maar de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden, zijn te gek voor woorden! En dat voor “maar” een oude massaproductie wagen. Aan dit tempo word onze hobby alleen nog maar voor de kapitaalkrachtige (ondanks het dat nu al deels is) en gaan de liefhebbers pech hebben en er enkel nog maar van kunnen dromen.
In het geval wat jij noemt bccars:
[quote=] Als de prijs normaal zou zijn zou ik graag een 2003 E46 M3 CSL hebben ook, maar je moet eens naar de prijzen kijken, MAF, 50.000 plus euro voor en bmw van 11 jaar oud …[/quote]
Een wagen waar er maar 1400 van gemaakt zijn is en blijft iets speciaals en exclusief. De nieuwprijs lag ook €40k hoger dan een standaard M3. Dat deze prijzen niet zomaar zakken begrijp ik volkomen, en maar goed ook! Want dan werd door elke wannabee een exclusieve wagen gekocht, slecht onderhouden om uiteindelijk in onderdelen verkocht te worden. Zou zonde zijn van de autocultuur en een verlies van een wagen uit MIJN jeugdjaren. 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.