Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,216)
    • Mijn wederhelft heeft daarstraks haar droom *porsche gezien. De 991 Targa 4S (met Nederlandse nrplaat ter hoogte van Zemst)

Zondag in de buurt van Eindhoven, wel duizend Porsches gezien, onmogelijk ze allemaal te beschrijven. :wtf: :wtf:

[quote=”Harley G” post=167792]Krocodile op de E19-Craeybeckx tunnel tot op de Antwerpse ring (gisterenochtend). Of was het een andere witte Cayman R?[/quote]

Yep dat zal ik geweest zijn. Er rijden niet veel Cayman R’s. Was de enige in Best :happydance:

Krocodile op de E19-Craeybeckx tunnel tot op de Antwerpse ring (gisterenochtend). Of was het een andere witte Cayman R?

Cayman gespot in Martini striping. Zag er goed uit en klonk nog beter. :up:

zwarte 997 turbo in centrum van meeuwen, iemand van hier ?

PDS

Ik heb al 2x een heel,oude 911 zien rijden in Braschaat. Staat vooraan zeker 10cm te hoog (vermoedelijk nieuwe vering)
                  Is nog zo’n heeeel oude nummerplaat

Iemand deze nog al eens gezien ?

Lap weeral iets gemist. zonder m’n bouten probleem was ik n kijkje komen nemen.

[quote=”dirk l” post=166879]Vandaag een bekende van het forum in Kapellen op Cars and Coffee

In IRL nog véél mooier dan op foto’s :respect2:[/quote]

:kwijl: :hail:

Vandaag een bekende van het forum in Kapellen op Cars and Coffee

DSC01302.jpg

In IRL nog véél mooier dan op foto’s :respect2:

Benny996

topservice bij een porscheminded man. :respekt:

Moet cassis rot metallic geweest zijn….

is wss ruby of amaranth rood. als je je wil inleren in *porsche kleuren dan kan je op deze kleurenschaal eens kijken.

Zonet ter hoogte van Nijlen een Targa oldtimer (vermoedelijk sc maar ik ken nog niet veel van al die types) in een moeilijk te beschrijven kleurstelling.
                                Paars-bordeau achtig met precies een roze schijn ofzo….

Gisteren een knalgele 991 op de Leuvensesteenweg in Boortmeerbeek. 30 sec later een zwarte 997 carrera 4s
                                  Die 991 leek me redelijk zeldzame kleur te hebben :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.