Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,216)
  • S2

Prachtige cabrio!!!

Maar nee, das een platgeklopte, uitgerekte omgebouwde boxster 😉 :happy:
        De 997 4 had ik reeds vermeld in de shoutbox :coolness:

Hallo Marc, je moet wel bijblijven hé, die op de foto is een 991 :happy: :happy:

Hallo Marc, je moet wel bijblijven hé, die op de foto is een 991 :hail:

was het maar zo…. stond in Mascarat, is nabij Puerto Luis Campomanes (haven). Stond daarnet nog een 964 cabrio. De 997 carrera 4 is van iemand die hier achter de hoek werkt…

nice, die mogen ze hier ook voor de deur afzetten :happydance:

uw nieuwe aanwinst Marc?

image_2014-04-10.jpg

image_2014-04-10-2.jpg

vanavond voor de deur in Gent; een Geyser Jubi-50!

Vandaag, zondag rond de middag, zilvergrijze 993 4s in Stabroek aan de wegenwerken richting Kalmthout.

Vandaag in Livigno-Italie een mooie 964 zien staan aan een garage.
                          Zeer waarschijnlijk een Porschefanaat want heeft heel oude posters tegen de muur hangen.
                          Fototoestel niet bij maar misschien ga ik er morgen als het weer weer zo mistig is effe foto’s maken

Vet hok man! :up: :driver:

PDS

Inderdaad ik was op beide plaatsen 🙂

En met die striping is de kans klein dat het een andere was :relaxman:

XXX

Ik denk dat dit GT3 ‘tje zondag achter mij stond aan de ‘konijnepijp’ te Antwerpen, inderdaad vet geluid :hail:

Vandaag maandag A12 Boom PDS Trading , wat een prachtige sound !! zeker als je ff vol door de sleuf ging . :happydance: :up:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.