Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Gisteren, zondag een licht blauwe metallic 911 sc targa met Belgiese O-plaat op de A4/A12 richting Antwerpen. Ik had ze al in de gaten van in Domburg / Oostkapelle, maar pas “in de laatste rechte lijn” met mijn 993 ingehaald.
Vandaag rond 18u15 een witte 3.0 sc targa met zeer donker getinte ruiten gezien in Herent op de Brusselsesteenweg. Iemand van hier? Folie lozen is de boodschap, ziet er echt niet uit… :coolness:
🙂
die zagen er goed uit, ze blonken mooi en dat ging goed samen met het felle groen van de wagen.
[quote=”bladerunner” post=163615]Groot gelijk Filip, zie quote hieronder, daarom lokatie gewist. :respect2:[/quote]
Waar juist? (stuur maar een pb, ik beloof dat ik hem niet ga pikken… ik heb geen plaats meer in mijn garage… :))
Gisteren op de baan van Rillaar naar Aarschot een 928 van de eerste serie in Lind green metallic op O plaat. Gekend? Uiteraard een schone wagen. 😀
Helemaal akkoord met FirstP. Zeer gedetailleerde beschrijvingen zoals adres en woonplaats lijken me niet aangewezen op een openbaar forum.
Kleine bedenking en zeker niet de bedoeling om hier de wijsneus uit te hangen : ik zal waarschijnlijk wat teveel schrik hebben maar als ik ergens vroeg of laat gespot wordt en iemand weet te vertellen dat mijn auto meestal op dat bepaalde adres terug te vinden is dan kan mijn P misschien binnen de kortste keren geklasseerd worden onder het topic ‘Alweer een Porsche gestolen’. Ik vrees dat we op deze manier ons eigen ruiten aan’t inslagen zijn. 🙁
[quote=”G-man” post=163380]Gisteren, vrijdag 21/03, Mol, Brandstraat, reed richting Mol Sluis.
Mooie fel groene 911, een 2.7 of een vroege 3 liter met mooie Fuchsvelgen.[/quote]Heb hem ook al een paar keer gezien, zou dit Vipergrün zijn? Knappe wagen. :applaus: :applaus: Hij (of zij) woont in die ………………………………., alleszins daar staat de wagen toch regelmatig geparkeerd.
Groot gelijk Filip, zie quote hieronder, daarom lokatie gewist. :respect2:
Vandaag in de buurt van Eeklo een oldtimer rondrit tegengekomen met een aantal prachtige Porsches. :respect2: De eerste 911 denk ik en ook de allereerste Porsche….nr ontgaat me 😳
Kwartier geleden in Westerlo een rooie 996 met donkere spiegels en donkere velgen
[quote=”tttoon” post=163287]…dan een hele berg luchtgekoelde Porsches, ze zagen er allemaal eerder niet-OEM uit, dus ik denk richting de Ring? Ik kon de platen niet zien, maar denk een Engelse club. De helft had een mat zwarte kofferklep. Ze volgden de redenering dat die 90km/u en 70km/u beperkingen daar opgeteld mogen worden. Het waren er een stuk of 10, heb zeker een 993, een 964 en vooral G-modellen gezien.[/quote]
waarschijnlijk deze verzamelde jongens van een engelstalig forum op weg van Londen naar hun 2-daagse in Francorchamps dit weekend:
donderdagavond geparkeerd in erpe-mere dorp … grijze 997 turbo als ik goed gezien heb
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.