Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,216)
  • J

Gisteren, vrijdag 21/03, Mol, Brandstraat, reed richting Mol Sluis.
      Mooie fel groene 911, een 2.7 of een vroege 3 liter met mooie Fuchsvelgen.

Waarschijnlijk geen leden van hier maar ik moest deze middag op en rond het viaduct van Vilvoorde toch effe de ogen uitwrijven:

Eerst een Aventador die in het gat van een Tesla S aan het boren was en afsloeg richting Antwerpen.
        Dan een hele berg luchtgekoelde Porsches, ze zagen er allemaal eerder niet-OEM uit, dus ik denk richting de Ring? Ik kon de platen niet zien, maar denk een Engelse club. De helft had een mat zwarte kofferklep. Ze volgden de redenering dat die 90km/u en 70km/u beperkingen daar opgeteld mogen worden. Het waren er een stuk of 10, heb zeker een 993, een 964 en vooral G-modellen gezien.

De 911’s schoten vandaag uit de grond gelijk de paasbloemen in mijn regio, teveel om op te noemen.

Pt je bent een talent wat driften betreft . :applaus: :applaus:

image_2014-03-18.jpg

Schitterend deze :relaxman: :relaxman: :relaxman:

[quote=”Ghost” post=162932]Gisteren rond Scherpenheuvel vele Porsches gezien.
                Waaronder een rode coupe met Python erin :driver: [/quote]
                Klopt …ons madam wou perse de P laten zegenen …ik zeg ….da zal wel zijn ,zie dat dieje gek daar stiekem iets anders in da wijwater zitten heeft en mijne lak afbladeren zeker ! 🙄 :what: 😉

PT

Maandag, 17 maart,…Levi Finland,…rode 991 4S…
                  Funny ??
                  image_2014-03-17.jpg

Ben al blij dat ik een 991 en een 993 uit mekaar kan houden! 😯

3 maanden geleden was me dat niet gelukt.

Is ook maar een klein verschil hé, is maar 2 meer! 😀 😛

zaterdag 15 maart bij valavond een 100-tal oudjes en classics zien passeren vanop een terrasje. vermoedelijk deelnemers van de regelmatigheidsrit “7de Antwerp Classic” die een groot deel van de Kempen doorkruist hebben.

in meen in een flits deze auto gezien te hebben van een forummer; nog andere deelnemers van hier ?

Precies dikke Fun daar he Funny :driver: :driver: :driver: , maar hier ligt er wel geen sneeuw hé :coolness: :coolness: :coolness:

Ghost er rijden er hier nog rond die op het Forum zitten .
                          Is weer opnieuw Top 😉 :driver: :up:

[quote=”Pitchie” post=162907]Vanmiddag 17u een zilvergrijze 991 in de moederhoefstraat Lint.[/quote]

Als je een dag eerder een zilvergrijze 993 op dezelfde plaats had gezien, dan was ik het geweest … :coolness: 😀

Ik weet trouwens wel wie je wél hebt gezien, betreft een 991 4S, maar weet niet of hij op ‘t forum zit. (een mens kan niet alles weten…) 🙂

Funny is zich weer aan’t amuseren :driver: precies :applaus:

Gisteren rond Scherpenheuvel vele Porsches gezien.
                                Waaronder een rode coupe met Python erin :driver:
                                Ook een blauwe turbo brede G gezien, denk van een forumlid, ben niet zeker :think:

Zondag avond in Deinze.
                                  Een bordeaux rode 924(S?) in mooie blinkende staat op de rotonde N43/ N35. Reed richting Gaversesteenweg/ E17. Kwam uit richting Aalter(E40) of Tielt. Ik reed in de 924S heel eventjes erachter, maar moest afslaan.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.