Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,216)
    • image_2014-03-16.jpg

image_2014-03-16-2.jpg

Vanmiddag 17u een zilvergrijze 991 in de moederhoefstraat Lint.

PB

Donderdag samen in de file, er zijn ergere dingen om achter aan te schuiven. 😉

Gisteren aan de Maasoverzet in Broekhuizen een hele sliert van 12 transaxles na een bezoek aan de jeneverstokerij

BILD0002.jpg

BILD0005.jpg

Gisteren aan de brug van Olen een oranje 911 met zwarte letterbestickering. Maar ik zou begot niet weten welk type of wat er op stond want het was zo druk dat ik door een hele aaneengesloten rij auto’s moest piepen, dus heb nauwelijks iets van de wagen gezien. Maar ‘t zag er me wel een bruut beestje uit …

blauwe gt3 rond 15u30 te Leuven, Naamsestraat

Licht gouden of licht bronze 911 SC of 3.2 TARGA in centrum Tielrode, O-plaat, om 12U15 (ongeveer). Mét vleugel op achterklep. Iemand van het forum?

Wim

😆 😆

Die wil je toch niet kennen zekers?

💡 Die was gewoon afgunstig op jouw 968, joh ❗ :respekt:

Gisteren avond stond ik samen aan het rode licht met een grijze 996 4S aan den Botermelk in Schoten.
                          Ik was met de 968 cabrio open en moest richting Brecht.
                          Ik knikte nog maar geen reactie, en hij bleef stuur voor zich uitkijken….bij groen schoot hij vooruit en ging rechtdoor richting ‘s Gravenwezel…..misschien is de 968 te min…
                          Was ik met de 993 geweest had ik misschien meer aandacht gehad.

:mrgreen: :mrgreen: :drink:

Ge kent me, ik KOM altijd te vroeg 😉

PB

En hoeveel te vroeg op afspraak was je? :mrgreen:

8)
                                  ‘k Heb nog steeds spijt dat ik -toen ik aan de Pussycat stond te wachten op McKlusky- geen foto genomen heb :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.