Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,216)
  • PB

he? wist niet dat Mush een Z-plaat had. :coolness:

Aan de gay-bar hier in Gent staat heel regelmatig een knappe 991 met Z-platen (altijd fout geparkeerd trouwens).
        Iemand van hier?

:mrgreen:

Rond 10h00 vanochtend op de E313/E34 richting Ranst een grijze Cayman aan een gezapig tempo. Draaide uiteindelijk de E34 op richting Turnhout.

Vandaag St. Truiden richting Hasselt: een gewrapte 991 turbo S in matt beige :puke:

Een zwarte 996 zonder type kenteken, heel recent ingeschreven, in het spoor van een Maserati Gran Turismo op de E40 richting Brussel…..

een 3-tal denk ik. Alleen niet erg actief hier 😕

ahaa thanks voor de info..Zitten er hier forummers die er lid van zijn?

:salut: [quote=”poli gt3″ post=160816]Een treffen of rit zondagmorgen te antwerpen linker oever met stop aan het plage café???Zeker 20 P’s..
                    Rode 991,verschillende 993 etc..ik was met de gt3 maar had een afspraak dus niet gestopt :?[/quote]

Dat was de ‘openingsrit’ van POCA :driver:

Een treffen of rit zondagmorgen te antwerpen linker oever met stop aan het plage café???Zeker 20 P’s..
                      Rode 991,verschillende 993 etc..ik was met de gt3 maar had een afspraak dus niet gestopt 😕

Gisteren 23 Feb zwarte *porsche Boxster centrum Rumst ???

Koen is inderdaad ook lid op het Subaruforum. Maar ook hier is hij niet actief.
                          Ik vermoed dat hij momenteel te druk is met werk en privé. 🙂 En vandaag met P rijden. :driver:

Nee Koen is vandaag zijn *porsche weest halen uit de garage waar ze hem terug in orde gezet hebben na motor panne .Gezien op FB !

[quote=”deepee” post=160726]’t is eigenlijk eerder: wie heb ik al een tijdje niet meer gezien 🙁
                              al lange tijd geen posts meer gezien van Koen (911-lover) met z’n blauwe 968.

toevallig gisteren ook gedacht. hopelijk niets ergs gebeurd.

Het was de moeite vandaag….
                                Op de E17 net voor de verkeerswisselaar met de E40 in Gent, in de richting van Gent, een bruin-zwarte Panamera S E-Hybrid….de eerste die ik gezien heb. Op de E40 er hoogte van Groot-Bijgaarden een 991 50th anniversary….donker vuil…. En nog een paar ander 🙂

Koen zit nu op het Subaru forum denk ik.
                                  Wes RS zal dat wel weten, die zit daar ook op denk ik.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.