Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,216)
    • Mmmm de watermolen, een van mijn favoriete plekjes !

0

vandaag (vr 3/okt) rond 18u00 een witte 987 boxster aan de watermolen in kasterlee.

0

Vandaag 18u30 – ring brussel
          Grijze 993 Turbo Hmmm
          9- LUF-…
          Mooi machien

Gisteren zelfde uur, ring oostkant brussel, 911 turbo (of look) uit 82, Poolse nr plaat … Dame achter stuur … Wil niet seksistisch klinken, maar had ik me niet verwacht

0

Gisteren morgen een citroengele nieuwe Cayman afrit Herent (die een bmw-ke deed en onhoffelijk voorstak…niet goed voor ‘ons’ imago…).

0

[quote=”luc993cabrio” post=180919]Vanmorgen in de bevrijdingslaan te Brugge net na de beruchte bocht ( heb daar zelf al een 360tje gedaan 😕 😕 😕 ) een Cayman zien staan met ingekorte neus :wtf: :wtf: :wtf: , een bekende hier???[/quote]

ik heb hem ook zien staan
              is recht op de vangrail gereden er zijn er veel die dat bochtje onderschatten

0

Vanmorgen in de bevrijdingslaan te Brugge net na de beruchte bocht ( heb daar zelf al een 360tje gedaan 😕 😕 😕 ) een Cayman zien staan met ingekorte neus :wtf: :wtf: :wtf: , een bekende hier???

0

vandaag (wo 1/okt) om 16u10 een KJN met gepers. nr-plaat 9-JNS-… op de E313 in Lummen.

0

vandaag (di 30/sep) rond 18u00 een bruine boxster 987 met nr-plaat 1-HRU-… op de markt in Kasterlee.

0

vandaag (ma 29/sep) rond 17u00 een blauwe 997 4S met nr-plaat 1-HNC-… op de Kuringerstwg in Hasselt.

0

vrijdag rond het middaguur:
                        een bruine 991 op de Kempische stwg in Hasselt en een blauwe 997cab in Heusden Zolder

0

Allez Wim, wat zeg jij nu :wtf:
                          De Antwerpse ring zo in een negatief daglicht stellen :mrgreen:

0
                          Wim

En op de ring van Antwerpen zeker niet doen, daar hangen zo al tegen elkaar zonder foto’s te nemen. 😉

0

Daarstraks om kwartje na één op de ring van Antw, prachtige 964 turbo 3.6, volledig origineel in prachtige kleur oak green :mrgreen: even naast gereden met de mijne, was leuk om naast zulk een prachtige kleurgenoot te rijden!

IMG_0864.jpg

ben gene fotoman in de auto, rijden en foto’s nemen is mij nogal lastig, dus jammer genoeg geen foto van opzij…

0

Oranjebruine metallic 914 2.0 stond vanavond (zaterdag 20 september 2014) geparkeerd in de Volksstraat in Antwerpen, nummerplaat XEC904. Iemand?

0
                                ken

Witte 997 Speedster in Schiplaken rond 19:00
                                  moooooiii
                                  iemand van hier?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.