Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,216)
      • Mmmm de watermolen, een van mijn favoriete plekjes !

vandaag (vr 3/okt) rond 18u00 een witte 987 boxster aan de watermolen in kasterlee.

Vandaag 18u30 – ring brussel
            Grijze 993 Turbo Hmmm
            9- LUF-…
            Mooi machien

Gisteren zelfde uur, ring oostkant brussel, 911 turbo (of look) uit 82, Poolse nr plaat … Dame achter stuur … Wil niet seksistisch klinken, maar had ik me niet verwacht

Gisteren morgen een citroengele nieuwe Cayman afrit Herent (die een bmw-ke deed en onhoffelijk voorstak…niet goed voor ‘ons’ imago…).

[quote=”luc993cabrio” post=180919]Vanmorgen in de bevrijdingslaan te Brugge net na de beruchte bocht ( heb daar zelf al een 360tje gedaan 😕 😕 😕 ) een Cayman zien staan met ingekorte neus :wtf: :wtf: :wtf: , een bekende hier???[/quote]

ik heb hem ook zien staan
                is recht op de vangrail gereden er zijn er veel die dat bochtje onderschatten

Vanmorgen in de bevrijdingslaan te Brugge net na de beruchte bocht ( heb daar zelf al een 360tje gedaan 😕 😕 😕 ) een Cayman zien staan met ingekorte neus :wtf: :wtf: :wtf: , een bekende hier???

vandaag (wo 1/okt) om 16u10 een KJN met gepers. nr-plaat 9-JNS-… op de E313 in Lummen.

vandaag (di 30/sep) rond 18u00 een bruine boxster 987 met nr-plaat 1-HRU-… op de markt in Kasterlee.

vandaag (ma 29/sep) rond 17u00 een blauwe 997 4S met nr-plaat 1-HNC-… op de Kuringerstwg in Hasselt.

vrijdag rond het middaguur:
                          een bruine 991 op de Kempische stwg in Hasselt en een blauwe 997cab in Heusden Zolder

Allez Wim, wat zeg jij nu :wtf:
                            De Antwerpse ring zo in een negatief daglicht stellen :mrgreen:

Wim

En op de ring van Antwerpen zeker niet doen, daar hangen zo al tegen elkaar zonder foto’s te nemen. 😉

Daarstraks om kwartje na één op de ring van Antw, prachtige 964 turbo 3.6, volledig origineel in prachtige kleur oak green :mrgreen: even naast gereden met de mijne, was leuk om naast zulk een prachtige kleurgenoot te rijden!

IMG_0864.jpg

ben gene fotoman in de auto, rijden en foto’s nemen is mij nogal lastig, dus jammer genoeg geen foto van opzij…

Oranjebruine metallic 914 2.0 stond vanavond (zaterdag 20 september 2014) geparkeerd in de Volksstraat in Antwerpen, nummerplaat XEC904. Iemand?

ken

Witte 997 Speedster in Schiplaken rond 19:00
                                    moooooiii
                                    iemand van hier?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.