Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door
DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
‘t is eigenlijk eerder: wie heb ik al een tijdje niet meer gezien 🙁
al lange tijd geen posts meer gezien van Koen (911-lover) met z’n blauwe 968.Als ik die pony moest geweest zijn had ik toch dien Porsche gepakt zenne ….daar hedde zo’ne last nie mee en is goedkoper op langer termijn !
:sleep:
Deze namiddag tussen testelt en blauwberg een zeer mooi blinkende zwarte 996 turbo gezien.
Hij had wel geluk dat ie niet geraakt werd door een los lopende pony 😯 .
Ik heb die pony (hengst) nog mogen van de merrie van mijn schoonbroer trekken.
Geluk dat er nog andere mensen ons kwamen helpen.
1 pk, maar wel 4×4 :happy: wat hebben we moeten trekken om die van de baan af te krijgen.
Gelukkig geen ongelukken gebeurt, beestje staan nu op zijn baasje te wachten in de horse rescue ranche in Herselt.928 op de parking van waregem expo zondag namiddag.
en nu ik hier toch ben, zit die rode boxster die ik elke morgen kruis tussen Aalbeke en Moeskroen hier ook op het forum?Was da ne donker grijs /blauw targa ?
Ik heb daarstraks van Averbode naar Westerlo achter zo ene achter gehangen das daar nie zo ver af he ,er stond Carrera 3.0 op de achterklep . :up:
911 SC of Carrera Ring Noorderwijk. (+/- 15.50)
Boxster 981, bruin op Antwerpse ring richting Nederland met dak open.
Oldtimer 911 (denk ik wegens enkel gezien in spiegel en dus geen enkel idee van welk jaar/model) van Nijlen naar Kessel.[quote=”porsche 1988″ post=160602]Deze voormiddag even de paarden van stal gehaald en een klein toertje gedaan.
Kwam ik plots een 993 en een 996 turbo mooi achter elkaar tegen, beide in het zilvergrijs.
Iemand van hier?[/quote]Dat zijn mensen van hier, denk Snoer en Mouton
Deze voormiddag even de paarden van stal gehaald en een klein toertje gedaan.
Kwam ik plots een 993 en een 996 turbo mooi achter elkaar tegen, beide in het zilvergrijs.
Iemand van hier?Veel beter dan de oranje pinkers, zeker op een zilveren.
Ik steek één dezer het beloofde lakstiftje in de bus, ligt al klaar op mn bureau.Ja, die bedoel ik…
Ondertussen de achterlichten en voorpinkers gemonteerd….ziet er weer een stuk stoerder uit.Attachments:[quote=”993″ post=160461]donderdagmiddag een mooie zilveren 993 cabrio met een mooie sound op de grote baan in st job[/quote]
Die ken ik denk ik 😉
Zaterdagmiddag een zilveren 993 S in de zwaluwlaan te St job….iemand van hier.
Was er aan ‘t wandelen met de hond.donderdagmiddag een mooie zilveren 993 cabrio met een mooie sound op de grote baan in st job
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.