Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,216)
    • En door het oneffen grastapijtje lijkt het nog een jeep ook.

Ik vind het ook niet echt geslaagd.
        Op foto althans niet.
        Denk dat het een wrap zal zijn, lijkt te mat voor lak.

Was het een wrap of een custom color ?
          Vind het wel niet echt een geslaagde kleur.

vanmorgen in Kasterlee een vette Turbo in mat beige/bruin (of foto heeft hij een rozige tint maar live was hij bruiner).
            ik had m’n kodakske toevallig bij en ben ervoor gekeerd 😀

TurboBeigeMatt.jpg

was daar ook om auto’s te bewonderen :coolness: , zag daar met de mush :drink: , KDC
              voorbij cheezen , :driver:

Ik ga daar ook om naar de auto’s te kijken :up:
                ‘t Was daar bijna een Porscheforum mini meet 😉

Kijk meestal alleen naar de auto’s, niet naar het volk die daar op de terrasjes zit :popcorn:
                  Zal in het vervolg meer mijn best moeten doen :bounce:

In het sympathieke kuststadje K 8)

Gisteren rechtover mijn deur stand over de middag een oranje pre-impact geparkeerd *luv

😳 😳 😳

Waar was dat ergens? Jammer dat ik jullie niet gezien heb, was anders wel gestop voor ene :drink: hoor

Eerst een bekende 997 tegengekomen en toen we met zijn inzittenden op een terrasje zaten een Boxster zien passeren met een banner van KDC modelcars op 8)
                          We hebben nog gewuifd maar :sleep: :sleep: :driver: :sleep: :sleep:

Gisteren in centrum antwerpen een 986 zilver onder zijn rode dekentje met de lader aangesloten. Iemand van hier?

ken

Gisteren in a’pen een zilvere 991 gt3 gezien aan de kaaien rond 21u20

[quote=”Funny” post=159424]Ik passeer heel vaak in Westende maar die Targa heb ik daar nog niet zien staan .[/quote]

Hij rijd nog maar net rond met de wagen denk ik ,dit kan ik zien aan de recente o plaat die hij heeft,ik heb mijn o plaat vorige week ontvangen en er zitten maar een tiental nr’s tussen,in Middelkerke ook al een paar keer een 997 turbo tegengekomen met een gepersonaliseerde nr plaat

Ik passeer heel vaak in Westende maar die Targa heb ik daar nog niet zien staan .

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.