Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,216)
    • Wij zitten dit weekend aan zee te Westende,daarnet toen ik naar de bakker ging kwam ik de hoek om (arendlaan Westende)en zag een lichte blauwe 911 targa geparkeerd staan met bruin kleurig interieur met een recente o,plaat bouwjaar rond 1984 iemand van het forum :drink: 💡

Tuurlijk, van zodra ik al m’n ander rollend tuig verkocht krijg en ik een derde hypotheek op m’n huis, de zaak en buitenverblijf heb gekregen…vrees dat ik dan ook naar een andere Madam RS opzoek mag….

en toch….

[quote=”RS” post=159067]Ah, z’is binnen :relaxman:[/quote]

Ik wist niet dat hij voor jou was Reys 😳 .Allez proficiat ! :applaus:

Ah, z’is binnen :relaxman:

Oke, zal al plaats maken in mijn garage :popcorn: :popcorn: :popcorn:

ik doe ook mee funny :happydance:

Jochen we kunnen samen de Gt3 kopen ,jij Luc ,Jp, Cedric, ik ,op die manier is het betaalbaar voor mij .

[quote=”Chiepe” post=158000][quote=”OlivierV” post=157986]Deze namiddag een rode 930 Turbo in Varsenare gespot: prachtig in het straatbeeld!

Toevallig niemand van hier? :)[/quote]

Zag het er ongeveer zo uit…? :happy:

[/quote]

Deze moet het geweest zijn ja 🙂

Ge kunt te voet gaan met de nr plaat onder arm, indien moeder je niet wil afzetten 😉
                      Voor wat hoort wat ….. :salut:

Yup, ook gezien is net binnen gekomen samen met nog ander speelgoed *luv *luv *luv

Deze middag Loppem bij Powercars, reed om 11u49 van de vrachtwagen.
                          Voor de snelle jongens die nieuw speeltje zoeken …. 😀

IMG-20140211-00054.jpg

Donderdag 06/02 omstreeks 11u op de A12 in Wilrijk richting Antwerpen een zilvergrijze 911 3.2 targa. Reed zelf richting Brussel dus slechts glimpje opgevangen…

Een zwarte 997 cabrio op de parking van de E314 in Rotselaar rond 11h00. :respect2: rijrichting Leuven-Brussel.
                              Nr plaat begint met 1-EUP

Die rode 964RS hangt bijna met ducktape aan elkaar, rijdt hier zeker al meer dan 10jaar dagelijks mee rond, die 991GT3 in Brugge *luv *luv *luv , weet ook toevallig van wie die is :salut: :salut: :salut:

Gelijk heeft hij …Een *porsche moet je mee rijden 😀

Blijkbaar P volk op de baan in de buurt van Jabbeke/Brugge 😉

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.