Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,216)
    • Die rode Rs komt in weer en wind buiten .

[quote=”Lowie9xx” post=158011]Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.[/quote]

Woont in centrum Brugge. Wagen staat altijd in ondergrondse prive garage.

[quote=”Lowie9xx” post=158011]Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.[/quote]

Ik heb hem deze morgen gezien op de ring in Brugge
          Ik denk dat hij ergens in Assebroek woont. Heb hem daar al regelmatig zien staan

Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.

[quote=”KDC” post=157854]Gisteren in Brugge een witte 991 GT3 met nummerplaat 9-FB-xxx zien passeren 😯 *luv[/quote]
              Heb hem vandaag ook gezien. Wat een sound. :hail:
              Hij reed vorig jaar nog met een Audi R8. Zijn nrplaat was dan FB-XXX

[quote=”OlivierV” post=157986]Deze namiddag een rode 930 Turbo in Varsenare gespot: prachtig in het straatbeeld!

Toevallig niemand van hier? :)[/quote]

Zag het er ongeveer zo uit…? :happy:

IMG_1385_2014-02-04.jpg

[quote=”DucDirk” post=157942][quote=”Chiepe” post=150809]Een rode boxer rond 12,05h in in de bocht van Berchem bij Avelgem…
                  G
                  Chiepe[/quote]

Must have been me …
                  :relaxman:[/quote]

en ik maar zwaaien… 🙂

lOlivierV, was het deze namiddag of was het zaterdagnamiddag?
                    Zaterdagnamiddag, dan kan het mij geweest zijn.

Deze namiddag een rode 930 Turbo in Varsenare gespot: prachtig in het straatbeeld!

Toevallig niemand van hier? 🙂

[quote=”Chiepe” post=150809]Een rode boxer rond 12,05h in in de bocht van Berchem bij Avelgem…
                        G
                        Chiepe[/quote]

Must have been me …
                        :relaxman:

deze ochtend op de lambrechtshoekenlaan een 996turbo geparkeerd.

Gisteren in Brugge een witte 991 GT3 met nummerplaat 9-FB-xxx zien passeren 😯 *luv

Is Kris uit Leuven hier actief of bekend op PFB?

Vanmiddag Total benzinestation Veltem een Geyser grey 50th Anniversary edtion

Knappe bolide *luv *luv

Toevallig niemand van hier?

Ik heb deze ook gezien , richting Genk op de westerring . Dus we waren met drie in de buurt , de onbekende :driver: en twee die hem gezien hebben.
                                  Marc

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.