Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,216)
    • Die rode Rs komt in weer en wind buiten .

0

[quote=”Lowie9xx” post=158011]Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.[/quote]

Woont in centrum Brugge. Wagen staat altijd in ondergrondse prive garage.

0

[quote=”Lowie9xx” post=158011]Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.[/quote]

Ik heb hem deze morgen gezien op de ring in Brugge
          Ik denk dat hij ergens in Assebroek woont. Heb hem daar al regelmatig zien staan

0

Vandaag opnieuw een rode 964 RS met Engelse platen gezien in de buurt van Varsenare… ik kom hem regelmatig eens tegen.

0

[quote=”KDC” post=157854]Gisteren in Brugge een witte 991 GT3 met nummerplaat 9-FB-xxx zien passeren 😯 *luv[/quote]
              Heb hem vandaag ook gezien. Wat een sound. :hail:
              Hij reed vorig jaar nog met een Audi R8. Zijn nrplaat was dan FB-XXX

0

[quote=”OlivierV” post=157986]Deze namiddag een rode 930 Turbo in Varsenare gespot: prachtig in het straatbeeld!

Toevallig niemand van hier? :)[/quote]

Zag het er ongeveer zo uit…? :happy:

IMG_1385_2014-02-04.jpg

0

[quote=”DucDirk” post=157942][quote=”Chiepe” post=150809]Een rode boxer rond 12,05h in in de bocht van Berchem bij Avelgem…
                  G
                  Chiepe[/quote]

Must have been me …
                  :relaxman:[/quote]

en ik maar zwaaien… 🙂

0

lOlivierV, was het deze namiddag of was het zaterdagnamiddag?
                    Zaterdagnamiddag, dan kan het mij geweest zijn.

0

Deze namiddag een rode 930 Turbo in Varsenare gespot: prachtig in het straatbeeld!

Toevallig niemand van hier? 🙂

0

[quote=”Chiepe” post=150809]Een rode boxer rond 12,05h in in de bocht van Berchem bij Avelgem…
                        G
                        Chiepe[/quote]

Must have been me …
                        :relaxman:

0

deze ochtend op de lambrechtshoekenlaan een 996turbo geparkeerd.

0

Gisteren in Brugge een witte 991 GT3 met nummerplaat 9-FB-xxx zien passeren 😯 *luv

0

Is Kris uit Leuven hier actief of bekend op PFB?

0

Vanmiddag Total benzinestation Veltem een Geyser grey 50th Anniversary edtion

Knappe bolide *luv *luv

Toevallig niemand van hier?

0

Ik heb deze ook gezien , richting Genk op de westerring . Dus we waren met drie in de buurt , de onbekende :driver: en twee die hem gezien hebben.
                                  Marc

0
                                15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.