Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,216)
    • Maar die in Alken weet ik nu niet of dat die was daar de vrouw niet op de details let ivm velgen 🙂 Het was wel een champagne kleurige.

Yep die heb ik ook al zien rijden in Hasselt en mijn vrouw heeft die al eens in Alken op de parking van de Spar gezien.

woensdag 29 jan rond 14:00 u aan de westerring in Genk een champagne beige 924/944 met opvallende 18inch zwarte turbo wielen. hier bekend op het forum?

zoiets ongeveer:

P1000613.jpg

Zaterdagavond 18h15 E19 Kalklen richting A’pen, wit maar besmeurd achterop een truck: verzoek aan de eigenaar zich hier bekend te maken, dank :what:

Daarnet op E17 gespot
              image_2014-01-26-2.jpg

je kan me mss niet zien maar ik zat/lag erin… :mrgreen:

Velgen ? Waar ? Ik zie geen velgen :happy: :happy: :happy:

komt mij niet bekend voor iemand van het forum?????? WEL MOOIE VELGEN;
                    1376991_10200933697244673_1955211755_n.jpg

XXX

Als dat een Porsche logo had geweest op zijn been en een zwarte 996 cabrio, dan had ik het geweten 😈
                      Nu niet…

Wie o wie??? :sarcastisch

witte 997 GT3 *luv om 16u30 op de Plantin Moretuslei Antwerpen, iemand van hier?

Vandaag een witte 997 Turbo S cabrio gezien met mevrouw ChiChi achter het stuur in Neerpelt.
                            Ik was de Sub aant wassen en zij reed de handcarwash door maar stopte er niet (mocht anders wel, wat een smerig hok! :?).
                            Zo’n wagen en er dan zo mee rond rijden. Schande. Ik heb rallywagens gezien na een stage die er properder uitzien. 😐

ken

gisteren (zaterdag 16 jan) een 997 turbo cabrio gespot in Asse rond 14u35 op de steenweg van Asse naar Dendermode, iemand van het forum hier

Dan vind ik deze toch mooier hoor… 🙄

2128944-1.jpg

Allez, toegegeven, denk die dakspoiler weg en dan is ie toch top :up: :puke: :puke:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.