Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”de_koen” post=156091][quote=”WES-RS” post=156072]Kan die P rijder niets aan doen Ghost, die Fewwawi wou niet aan de kant met zijn traag hok. :what:
Misschien was het zo’n omgebouwde op basis van een Prius ofzo. 🙄 :lol:[/quote]Die dakspoiler vindt ik toch niet echt geslaagd… :happy:
GT3 vermoedelijk een 996 aan het station van Hofstade (Mechelen). Iemand van hier?
Awel mijne zoon zou dat super cool vinden….. maar hij is dan wel maar 4,5j oud en zit in het Rox tijdperk.
[quote=”WES-RS” post=156072]Kan die P rijder niets aan doen Ghost, die Fewwawi wou niet aan de kant met zijn traag hok. :what:
Misschien was het zo’n omgebouwde op basis van een Prius ofzo. 🙄 :lol:[/quote]Maar nee die waren aan het wachten op een Bmw M3….. die dan rechts voorbij steekt
Kan die P rijder niets aan doen Ghost, die Fewwawi wou niet aan de kant met zijn traag hok. :what:
Misschien was het zo’n omgebouwde op basis van een Prius ofzo. 🙄 😆Gisteren op E314 richting Lummen vanuit Nederland.
911 4S in het gat aan’t boren bij een Ferrari :puke: :puke:
Doen ze stomweg 115 km/h en blijven kilometers lang in elkaars gat zitten rijden op het linker rijvak.
Vele auto’s zijn die mannen langs rechts voorbij gereden :puke:
Dan weeral maar verschieten dat vele mensen Porsche rijders asociaal vinden :bounce: :bounce:jammer dat ik er ook niet in de file stond :happydance:
prachtige *porscheDonderdag 16/01/2014 omstreeks 14.00u op de E40 tussen Ternat en Affligem richting kust… genomen in de kijkfile… en aanschuiven wordt direct een plezier !
Vandaag zwarte 997 cabrio turbo op de haachtsesteenweg gespot om 14u, met vier inzittende
Iemand van het forum?Wie heb heb ik gezien joebarreke te voet op deJosef reuseslei in Borsbeek
Mark986 zaterdagavond op de Herentalsebaan richting Wommelgem?
[quote=”BC911″ post=150946]Deze ochtend op bezoek bij Timo en Wim, en ik was niet alleen 😉 …
[URL=http://s285.photobucket.com/user/bc911/media/Allerlei/IMG_1353_zps830da7dd.jpg.html][IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_1353_zps830da7dd.jpg[/IMG][/URL][/quote]
Wist ik niets van dat de p club op bezoek was geweest bij ccr
Daarstraks omstreeks 14u50, geparkeerd vlak aan carwash Bredabaan tss Merksem en Brasschaat, een 911 Carrera 3.0, ice green metallic kleur. De desbetreffende wagen heeft tijdje te koop gestaan in Frankrijk, heeft Cibie lichten en zwarte cookie wielen. Heeft ook in Frans magazine gestaan. Nu dus blijkbaar door gelukkige Belg gekocht:-) Was ook te herkennen aan enkele subtiele stickers. Zwart interieur.
Wagen staat op O-plaat, al snap ik dat niet echt vermits als de wagen conform en origineel is, het nut van o-plaat nihil is?Heel mooie wagen!
Foto van gelijke wagen maar dat was em dus niet.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.