Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,216)
      • Daarnet in Sint-Joris-Weert toertjes aan het maken 17.30-18.00, een witte 991 turbo S, met opschrift op de motorkap “stef”, dat vind ik persoonlijk minder geslaagd.

Denk dat het deze wagen was…

[quote=”luc993cabrio” post=179566]Deze stond vanmorgen naast mij geparkeerd, zou daar toch nie mee willen rondrijden zulle :wtf: :wtf: :wtf: en dan bedoel ik die nr-plaat hé gasten en niet de *porsche *porsche *porsche

[/quote]

Parkeren is BIG zijn / haar sterkste kant niet…..

[quote=”stefx911″ post=6710]20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?[/quote]

Yep 😉

En ik reed gisteren (met daily) achter een undercover BMW 3 richting Tienen wanneer er een nieuwe Cayenne voorbij gezoefd komt en door de politie eraf gehaald wordt bij de afrit Hoegaarden. Nummerplaat: FANNY ……. :think: Zat nochtans een kerel in.

PDS

Pas op he Luc ….

Als dat mr. Big uit Sex and the city is zal mijn vrouw daar wel mee willen meerijden :bounce:

:loser:

Deze stond vanmorgen naast mij geparkeerd, zou daar toch nie mee willen rondrijden zulle :wtf: :wtf: :wtf: en dan bedoel ik die nr-plaat hé gasten en niet de *porsche *porsche *porsche

991BIG.jpg

Rode early 911 in eeklo, bruin of gouden 914, witte impact met turbospoiler in ertvelde evergem … alle 3 hebben terug gezwaaid waarvoor dank :up:

Groene 993 baan naar eeklo.

Een hoop waterkokers op de weg van en naar Knokke maar ben ik al vergeten want lijken zo op elkaar :engeltje:

Wie heb ik niet gezien eerder vandaag:

-Donkerblauwe 964 Cabrio in Meeuwen (denk ik),
                      -Polorode pre-impact targa in Kinrooi, stevig luid,
                      -997 4s in Bree,
                      -Gele pre-impact targa in Bree.

Ik zat in een blauwe SC coupe trouwens.

Gisterenavond op de Frankrijklei rond 20.30u een zeer mooie 964 richting A12/ring in een appelblauwzeegroene *porsche gezien…

Vanmorgen rond 10.30u op de E314 richting Leuven ter hoogte van Aarschot als ik er op kwam geknald met de Turbo, merkte ik een zwarte 993 coupé in m’n spiegel komen opdraven (nummerplaat 1-CGA-XXX)..

Mooie bolide.. iemand van hier?

[quote=”WES-RS” post=178065]Pics or it didn’t happen. 😈

Zijn er slechts 75 van gemaakt dus is wel uniek om er één tegen te komen in het wild… :up:[/quote]

i know,gezien het ontieglijke vroege uur nie de reflex gehad om mijn gsm te pakken en ne foto te maken dus ge zult me op men woord moeten geloven
                            ik kan wel zeggen dat de 993 voorzien was van Z-platen.

Gisteren rond 19u op de E40 te Aalst een grijze carrera GT met Duitse nr plaat :coolness: :up: :wtf: Even achter gehangen tot 200 km/u om de sound te beluisteren 😳 (waarschijnlijk niemand van hier zeker :respect2: )

Die kwam van Cento Miglia, mijn broer deed mee met zijn RS4 en heeft hem daar ook gezien. Eigenaar verkocht hem niet meer, was voor zijn dochtertje later 🙂

Ik kwam deze 993 zondagavond rond 19u30 tegen op de terugweg van vakantie. Leuke nummerplaat!

Attachments:
                                  • 20140831_194617.jpg
                                  ken

in Steenokkerzeel een gele 997 cabrio met een blonde dame erin, ging naar Melsbroek rond 20u15
                                    dan in Kampenhout richting SAS een donkere 997 fase 1 ging richting Mechelen rond 20u30

leden van het forum?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.