Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,216)
      • Daarstraks rond 1730 te Putte

Putte-20130809-00068.jpg

Kon geen beter foto- tjes nemen, hij was iets te gehaast.

Rond 13u op A19 kortrijk naar Ieper een prachtige 356 (c denk ik) in rode uitvoering…. Ik in werkpassat Blauw: indien forumlid zal hij zeker weten wie er op hem zoals een zot zitten duimen heeft….

Iemand van hier?

:happy:

Lol… 😆

zullen we zo maar beginnen groeten 😈

zo groeten wij

[quote=”RODONDO” post=138231]Donderdag +/- 16 uur, afrit Beringen: witte 911, zigzaggend tussen medeweggebruikers, met de linker arm uit het raam en de middenvinger opgestoken. Kale knikker achter het stuur en passagier. :loser:

En dan schrikken dat “wij” een naam krijgen.[/quote]

Denk hem ook gezien te hebben, zelfs langs rechts voorbijstekend en dan de pas afsnijden. Gelukkig niet bij mij want dan had ik mijn Berlingo in zijn linkerflank geduwd. Paljaskes :what: :what:

Spijtig want hij is hilarisch!! :happy:

PB

Hij is grappig, enkel krijg ik hem via het forum niet te zien. :coolness:
                      Enkel een: 403 FORBIDDEN.

‘k Heb die ook zien rijden! :mrgreen:

Donderdag +/- 16 uur, afrit Beringen: witte 911, zigzaggend tussen medeweggebruikers, met de linker arm uit het raam en de middenvinger opgestoken. Kale knikker achter het stuur en passagier. :loser:

En dan schrikken dat “wij” een naam krijgen.

[quote=”993″ post=138020][quote=”Monster 1100″ post=137805][quote=”993″ post=137773]’t Is toch wel gek ja…als ik met de 968 op weg bent wordt er altijd gezwaaid, zelfs buiten het merk…met de 993 nochtans…..[/quote]

De jan…. schoon volk kom je overal tegen he! 😉

Tot de volgende meet![/quote]

Hoi Bart…..Oud volk zul je waarschijnlijk bedoelen….volgende meet is een T&C….weet nog niet waar…..kom waarschijnlijk met de 993 :driver: …..kan jij misschien wel eens zwaaien of :what:[/quote]

Pas op want ik heb nokkies om mij te verdedigen 😉 tot morgen!

Gisteren, Dorpsstraat Kapellen een recent ingeschreven 928. De weg naar ‘t forum al gevonden?

[quote=”Monster 1100″ post=137805][quote=”993″ post=137773]’t Is toch wel gek ja…als ik met de 968 op weg bent wordt er altijd gezwaaid, zelfs buiten het merk…met de 993 nochtans…..[/quote]

De jan…. schoon volk kom je overal tegen he! 😉

Tot de volgende meet![/quote]

Hoi Bart…..Oud volk zul je waarschijnlijk bedoelen….volgende meet is een T&C….weet nog niet waar…..kom waarschijnlijk met de 993 :driver: …..kan jij misschien wel eens zwaaien of :what:

Deze middag hier in het dorp : een jonge blonde chick met een zwarte 991 cabrio *luv
                                  Nummerplaat P-463 😕
                                  Veel te laat om mijn gsm te nemen en een foto te nemen.
                                  Hopelijk kom ik ze nog tegen :mrgreen:

Wat ik wel meer en meer begin te merken is dat er in de regio enorm veel 991 modellen beginnen rond te rijden. Dagelijks zie ik er wel enkele rijden. Gisteren ook nog in Heist o/d Berg nog een witte 991 cabrio met een oldtimer (= gepensioneerde man) in 😀 En ik vermoed dat er veel van die eigenaars hun vroegere 997 MK I of MK II hebben overgelaten of zo. Want dat zie je hier niet meer rijden. Een jaar geleden zag je dat dagelijks en nu zijn het de 991 modellen geworden.

[quote=”Gunn” post=137912]Harley49, volgens mij is de uitspraak van bccars 100% als grap bedoeld hoor (denk ik)
                                    maar zijne smiley kwam er niet goed door 😉
                                    [/quote]

Inderdaad Gunn .. 100 % voor de grap !

Een van de nadeeltjes van forum communicatie, je ziet iemands gezicht niet als hij iets zegt/schrijft. Dan had onze beste harley direct gezien dat ik er geen kl*ten van meende.
                                    Dus Harley, don’t worry, ik heb niks tegen 997 chauffeurs 🙂

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.