Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,216)
      • [quote=”Harley49″ post=137904]
        Beste bccars,
        Ik vind het zeer ongepast dat je 997 rijders als “diknekken” beschouwt.
        Ik weet niet hoeveel forumvrienden jij hebt maar waarschijnlijk vallen de 997 rijders dus af.
        [/quote]

Dat klopt. ALLE 997 rijders zijn dikke nekken in mijn ogen. Precies omdat ze het hoogste nummerke in de lineup hebben dat wij lagere sukkelaars minderwaardig zijn, mottige stoefers verdorie.

En nu voor de duidelijkheid. Beste Harley. Vorige keer stond ie er ook al. Maar zal hem extra in de verf zetten nu.

😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

Ik groet aan iedere Porsche-rijder en sportwagen-rijder ongeacht met welke wagen ik rij ,dd of boxster of 997 !

Nu moet ik toch ook zeggen dat onder de ‘oudere’ porsches makkelijker en meer gegroet wordt dan met de nieuwere,

Volgens mij is dit niet dat dit “dikke nekken” zijn,
            maar wel bij ‘alle’ oudere porsches is het altijd een liefhebben (van autos, Porsche, mooie dingen, en die apprecieert dan ook de andere partij voor hetzelfde, en gaat ook makkelijker een praatje slaan)

LET OP ik zeg niet dat bij nieuwere geen liefhebbers zitten, maar wel dat “niet liefhebbers” die met een Porsche rijden (enkel voor de badge niet voor het merk, bijna altijd in een nieuwer type rijden;

ik stoor me er niet aan, ik blijf groeten naar andere Porschisten, maar ook naar andere classics, ik groot ook een mooie Mustang of TR5, en dan betrap ik mezelf erop dat ik dat niet doe naar nieuwere modellen, (Elise, Exige, nieuwe Mustang, Ferrari, .. ) waarom .. ik weet het niet maar denk dat ik het in de 2de paragraaf beschreven heb.

Ook met de motor groet ik alles op 2 wielen (soms meer) dat ietwat CC heeft of het nu een scooter, quad, of trike is, sommige motards voelen zich ook te goed om te groeten, of te goed om scooters te groeten,

hell, ik ga me er echt niet slecht door voelen als eens iemand niet groet.

Harley49, volgens mij is de uitspraak van bccars 100% als grap bedoeld hoor (denk ik)
              maar zijne smiley kwam er niet goed door 😉
              Heb zelf net een trip van 3000km achter de rug door 6 landen en de enige negatieve commentaar die ik te horen kreeg achter mijne rug was op een parking in Duitsland van een groepje vrouwelijke Belgische snotneuzen :ass:

Ik geef normaal een teken aan bestuurders van oldtimers van allerlei pluimage en Porsches, zowel oud als minder oud.
                Of er al dan niet wordt terug gezwaaid, who cares!

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een andere porscherijder gezwaaid heeft.
                  Dit zowel in mijn destijdse 924, 924S als de 944 die ik sinds 2006 heb.
                  Misschien niet ‘porsche genoeg’?
                  (En ik vind het wat raar staan om in mijn 944tje naar een 997 te gaan liggen zwaaien)

[quote=”bccars” post=137711]Allez ja, niet meer groeten dus. De niet groeters waren allemaal dikke nekke 997 rijders pffffff 😉
                    En je gaat dat zien. Straks kom ik een “wel groeter” van hier tegen, en dan stoempen ze me waarschijnlijk mee in de categorie dikke nek m’as-tu-vu Porschist die te mottig is om de andere Porschisten te erkennen :-)[/quote]

Beste bccars,
                    Ik vind het zeer ongepast dat je 997 rijders als “diknekken” beschouwt.
                    Ik groet altijd en blijf dat doen ondanks dat de meeste niet groeten.
                    Als ik stop negeer ik ook degene die wel groet.
                    Ik weet niet hoeveel forumvrienden jij hebt maar waarschijnlijk vallen de 997 rijders dus af.
                    Ik dacht dat we het voor elkaar zouden opnemen ongeacht het type.
                    Gr van een groetende 997 rijder maat 38 van boord

De mensen die met de oudere types rijden die steken nog wel een handje op naar elkaar,zondag zelf gezien :up:

Vandaag treintje van 6 x 911’s (3x GT3) tegengekomen op de E40 rond Aalter, allemaal Engelse platen, waarschijnlijk weekje circuitrijden gaan doen in Europa :driver: :driver: :driver:

ach, na de zoveelste “hands up” en de zoveelste schaterlach van de vrouw omdat er geen reactie was EN het comment dat het “maar” een boxster of nu een boxster S is…. laat ik het ook maar….
                          Mijn thuisfront (onwetend natuurlijk) gaf aan dat een boxster toch niet echt een porsche was en dat er daarom geen reactie was…. true or not, geen pollekes meer van deze kant….. :salut:

[quote=”993″ post=137773]’t Is toch wel gek ja…als ik met de 968 op weg bent wordt er altijd gezwaaid, zelfs buiten het merk…met de 993 nochtans…..[/quote]

De jan…. schoon volk kom je overal tegen he! 😉

Tot de volgende meet!

Ik heb in alle haast om terug te zwaaien al een paar keer tegen dat ellendig stijltje van dat hoekraampje gestompt ….auw :bounce: te laat 👿 🙄
                              Dus aan de mensen die al een oude rode SC zijn tegen gekomen waar een idioot inzat die niet terug zwaaide …dat was dan wegens een …euh ontwerpfout van meneer P. :sarcastisch

Anders een welgemeende :up:

‘t Is toch wel gek ja…als ik met de 968 op weg bent wordt er altijd gezwaaid, zelfs buiten het merk…met de 993 nochtans…..

[quote=”bccars” post=137714]Planning was enkel te groeten naar de Porsche sportwagens, Boxster, Cayman en 911. Dus dan valt al meer dan de helft af ;-)[/quote]
                                  Naar mijn mening moet het dan zo :happy:

[quote=”JoeBar_S2″ post=136718]Gisteren E34 tussen Zelzate en Kemzeke, (ik moest er daar af)
                                    ben ik achter een Carrera GTS aan het rijden geweest? iemand van hier?

gr,
                                    J[/quote]

is mij bekend maar zit hier niet… zn vrouwke mag het nie weten dat er een *porsche in de garage staat :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.