Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,216)
      • In mijn gedachte stond er een ,… achter de 911 in mijn vorig bericht. Iedereen hier zal verder wel ongeveer dezelfde classificatie van het begrip Porsche sportwagen hebben veronderstel ik ?!

XXX

Oei, d’r gaan er hier een paar pijn hebben nu dat je het aantal ‘sportwagens’ inperkt…
          Ik probeer het toch nog, een knikje een goedkeurende blik, knipoog of zwaai :happydance:

Planning was enkel te groeten naar de Porsche sportwagens, Boxster, Cayman en 911. Dus dan valt al meer dan de helft af 😉

[quote=”bccars” post=137678]Gisteren naar meer dan 5 porsches gezwaaid, om vervolgens doodgenegeerd te worden. Ga daar maar mee stoppen denk ik met dat zwaaien.[/quote]
              Als je naar alle Porsches moet zwaaien die je tegenkomt dan moet je zonder handen rijden. :driver:
              De tijd dat je er af en toe eentje tegenkwam is voorbij, als je weet dat in 2012 de totale productie 159,274 wagens betrof moet je meer zwaaien dan King Filip. 😀

Allez ja, niet meer groeten dus. De niet groeters waren allemaal dikke nekke 997 rijders pffffff 😉
                En je gaat dat zien. Straks kom ik een “wel groeter” van hier tegen, en dan stoempen ze me waarschijnlijk mee in de categorie dikke nek m’as-tu-vu Porschist die te mottig is om de andere Porschisten te erkennen 🙂

Over zwaaien bestaat hier een draadje.
                  https://porscheforum.be/forum/38-zeverhoekje/120429-wordt-er-nog-een-beetje-gezwaaid?limitstart=0
                  Moet je maar eens lezen.
                  Ik doe het ook niet.

Bij de oudjes ligt het wel wat anders, ook bij niet Porsches.

Gisteren naar meer dan 5 porsches gezwaaid, om vervolgens doodgenegeerd te worden. Ga daar maar mee stoppen denk ik met dat zwaaien.

Gisterenavond ring rond lier claxoneerde er een (Mat?)zwarte Boxter met nummer op de deur naar ons.

Net testritje met de Targa aan het doen…

26/8 rond 14:15, zwarte 991 met zwarte velgen aan LandRover/Jaguar Peeters in Olen.

Als het iemand van hier is : “Allez man, ge gaat toch niet overlopen ?”

Gisteren op de A8 in Halle ter hoogte van de rode lichten ik denk tussen 19u en 20u een witte targa met klein Gulf-stikkertje op voorvleugel. Iemand van forum? van de streek rond Halle?

😆

Moet een bieber geweest zijn (of een andere aftermarket ombouw) aangezien Porsche nooit 924s in cabrio gemaakt heeft.

Geen idee. Ben niet echt op de hoogte van die dingen…

(female mode on)
                              ‘t Was ne zilverkleurige
                              (female mode off)
                              :happy: :first:

PT

Zo’n bieber dinges…? :puke:

waarschijnlijk een originele 924 cabrio :coolness:

Gisteren rond 18u thv Moerbeke een 924 cabrio die nogal gezwind de expressweg richting Knokke op reed daardoor bijna een verkeersongeval veroorzakend… In uw spiegels en even links over de schouder kijken als je invoegt hé?! 8) :applaus:
                                    Daarna reed hij eraf in Zelzate en had ik ‘m bijna nog te stekken met den Bangbus, maar dat kon zijn ego niet aan en daarmee begon hij alsnog deftig gas te geven 8)

Iemand van hier? 😈

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.