Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,216)
      • woe 24/7 rond 12u00 aan station Turnhout: zwarte cayman met blonde bestuurster

Zaterdag 20/7 omstreeks 18.30u Zilver kleurige SC of 3.2 Targa in de Dr.van de perre straat in Geel ?
          Zondag 21/7 omstreeks 13.00u een donker groene 964 (model) op de ring in Geel ?
          Iemand van hier bij ?

Na lange afwezigheid rijdt hier in Keerbergen terug die rode carrera GT rond *luv

Velen weten het misschien nog wel? Dat was die rode carrera GT die bij raes racing was verkocht en zich enige tijd later op de oprit in Mechelen tegen de vangrails parkeerde. Wel gisterenavond terug gezien. Mooi hersteld en terug blinkend rood. Nummerplaat is blijkbaar dezelfde dus nooit uitgeschreven geweest.

Gisteren E34 tussen Zelzate en Kemzeke, (ik moest er daar af)
              ben ik achter een Carrera GTS aan het rijden geweest? iemand van hier?

gr,
              J

zondag
                ik denk john beton door schoonbeek uit zien vlammen

Anoniem

Vandaag een rode 964 cabrio gespot in Waregem en 2 (twee !! ) rode 356 cabrio’s in Deerlijk …
                  red is the new black ? 😉

Triumph met de Boxster, vrouwtje en hondje van Borsbeek tot Mortsel 😉

[quote=”bccars” post=136380][quote=”Vincent_991″ post=136379]Die witte GT3 heeft heel lang te koop gestaan op de weg van Tet’s café richting Geel watertoren. Langs de linkerkant juist voor Bertels. Ondertussen heeft die al een paar nieuwe eigenaars gehad (al dan niet op Z-plaat).
                      [/quote]

Oei, dan gaan mijn alarmlichten branden, geen goed teken.

[/quote]

En terecht als het de auto is die ik denk dat het is.

[quote=”Vincent_991″ post=136379]Die witte GT3 heeft heel lang te koop gestaan op de weg van Tet’s café richting Geel watertoren. Langs de linkerkant juist voor Bertels. Ondertussen heeft die al een paar nieuwe eigenaars gehad (al dan niet op Z-plaat).
                        [/quote]

Oei, dan gaan mijn alarmlichten branden, geen goed teken.

[quote=”Vincent_991″ post=136379]
                        997 turbo beginnen ze blijkbaar stilaan weg te geven? Op korte tijd zijn hier verschillende turbo’s bijgekomen. Een plaatselijke bandenhandelaar, een marktkramer (vis verkopen), een jonge gast (dj)en gisteren in de’n delhaize nog een 997 turbo cabrio met nieuwe nummerplaat op en een blonde milf in.
                        [/quote]

Op de baan van Olen naar Herselt staat er ook een 997 Turbo te koop. “Weeral” moet ik eigenlijk zeggen, want hij heeft vorig jaar nog een tijdje te koop gestaan.

Die witte GT3 heeft heel lang te koop gestaan op de weg van Tet’s café richting Geel watertoren. Langs de linkerkant juist voor Bertels. Ondertussen heeft die al een paar nieuwe eigenaars gehad (al dan niet op Z-plaat).

In Keerbergen hier rijdt nu een zwarte 997 GT2RS rond. Ik heb deze zelf al 1 keer gezien maar hij was te snel. Alvorens ik mijn gsm vast had om een foto te nemen was hij al verdwenen. Zou van dezelfde eigenaar zijn die ook een een rode carrera GT heeft.

997 turbo beginnen ze blijkbaar stilaan weg te geven? Op korte tijd zijn hier verschillende turbo’s bijgekomen. Een plaatselijke bandenhandelaar, een marktkramer (vis verkopen), een jonge gast (dj)en gisteren in de’n delhaize nog een 997 turbo cabrio met nieuwe nummerplaat op en een blonde milf in.

:first:

Zo een 3.6 begint al el wat te gaan ook tegenwoordig

bv http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=219717879&asrc=st|sr spijtig genoeg al verkocht.

advertentie wel grappig: “you’ll can enjoy performance, safety and confort
                            in the same car”

Als je weet dat de bijnaam “The widowmaker” was… laatste RWD turbo

965 Aan de Mac in Geel vanmiddag. Knap ding! :up:

In Noorderwijk heb ik ook al een witte GT3 zien rijden. Onlangs stond er een witte GT3 in de showroom van Shell tankstation te Morkhoven. Zou mss om dezelfde kunnen gaan.

Ja amai, ferme lapsus van mijnentwege. Heb zo hard moeten rijden om die GT3 bij te benen dat ik in een andere tijdsdimensie ben terecht gekomen 😉

9/8/13 rond 22:30 reed ik achter een witte 997.2 gt3

Ik kom deze soms ook tegen in Geel maar dat jij al weet dat hij daar volgende maand om 22u30 zal passeren is straf ! 😉

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.