Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,216)
      • Deze avond 9/8/13 rond 22:30 reed ik achter een witte 997.2 gt3 vanaf tets café, voorbij de voetbal van Westerlo tot aan het verkeerslichtlicht aan de kebab waar hij nog eens goed het kot opentrok, waarvoor dank, klonk heerlijk !

Vandaag E17 richting Gent, projectje onderweg voor verzorging.

Attachments:
          • IMG_02011.JPG
          • IMG_02031.JPG

Zaterdagnamiddag in de Lange Kruisstraat in Gent stond een pré-73 911T Targa geparkeerd. Wit, met OMP (denk ik) klassieke kuipzetelkes en voor de rest het volledige interieur (achterzetels, vloermatjes achteraan en vooraan) gestript. Minilite velgen rondom.

:lekker: :lekker:

25/06/2013 rond 14:15 – aan het verkeerslicht in Noorderwijk/Olen aan cafe De Noot, een grijsachtige 944 Turbo. En een paar honderd meter verder ter hoogte van het tankstation een zwarte 991 (achtervolgd op enige afstand door een flikkenwagen) !

aan de markt in Merksem een zwarte 997 turbo, knap ding!

Daarstraks toen ik de brievenbus ging leegmaken ( in Linter ) kwam er een zwarte 996 4s met rode strips op de velgen.
                  Wat een heerlijk geluidje kwam daar uit :driver: *luv

Iets na 14u op de boomsesteenweg: Zilveren 928 GTS met nummerplaat 9-GTS-928

Geen id maar ik zie hem vaker in Kapellen

Iets na 14u op de boomsesteenweg: Zilveren 928 GTS met nummerplaat 9-GTS-928
                      Zag er nog heel proper uit… iemand van hier?

Vrijdag 14 een 964 Jubileum met nummerplaat 9-JUB-xxx gezien in Neerpelt. Knap ding! :lekker:
                        Mocht wel eens gewassen worden… 🙄

Zaterdag 15/6 rond 18:30 stonden we achter een lekker dikke kont van een donkergroene(?) 928 GTS aan de lichten van de autostrade-oprit in Olen.

[quote=”bccars” post=133836][quote=”RODONDO” post=133679][quote=”bccars” post=133669]Al een paar keer een 996 zien staan in Noorderwijk op het pleintje aan frituur Maggy.[/quote]

Die matzwarte turbo ?[/quote]

‘t Is al weeeeeken geleden dat ik ’em nog gezien heb. Maar kan me niet herinneren dat het een matte was, het was alleszins een donkere kleur, maar kan niet meer exact zeggen welke kleur juist. Mijn geheugen laat me in de steek ! Straffer nog, kan me geen luchthappers voor de achterwielen en geen achterspoiler herinneren. Ter mijner verdediging, heb hem maar van een afstand gezien als ik voorbij wandelde. Ben niet dichtbij gaan zien (kwestie dat de eigenaar niet moet denken: heeee, wat zit die kwiet rond mijne Porsche te lopen) ![/quote]

Ok, een geval voor Porschky ! :mrgreen:

[quote=”RODONDO” post=133679][quote=”bccars” post=133669]Al een paar keer een 996 zien staan in Noorderwijk op het pleintje aan frituur Maggy.[/quote]

Die matzwarte turbo ?[/quote]

‘t Is al weeeeeken geleden dat ik ’em nog gezien heb. Maar kan me niet herinneren dat het een matte was, het was alleszins een donkere kleur, maar kan niet meer exact zeggen welke kleur juist. Mijn geheugen laat me in de steek ! Straffer nog, kan me geen luchthappers voor de achterwielen en geen achterspoiler herinneren. Ter mijner verdediging, heb hem maar van een afstand gezien als ik voorbij wandelde. Ben niet dichtbij gaan zien (kwestie dat de eigenaar niet moet denken: heeee, wat zit die kwiet rond mijne Porsche te lopen) !

[quote=”bccars” post=133669]Al een paar keer een 996 zien staan in Noorderwijk op het pleintje aan frituur Maggy.[/quote]

Die matzwarte turbo ?

Al een paar keer een 996 zien staan in Noorderwijk op het pleintje aan frituur Maggy.

gisteren een 997 targa op de ring van Antwerpen

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.