Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,216)
      • [quote=”Mushroom” post=133551]Bestaat Tienen in Australië ook? :)[/quote]

Haha 😀
        Ik krijg de foto maar niet juist geüpload :bounce:

Bestaat Tienen in Australië ook? 🙂

Zaterdag namiddag mooie Cayman gespot op de afrit van Tienen :music:
            Misschien iemand van hier ? 😀

image_2013-06-09-2.jpg

Al 2 maal een grijze 911 gespot te Nieuwpoort aan de kust turbolook jaren tachtig :coolness: iemand van ons forum :driver:

vanmiddag een witte targa (dacht 3.2) reed op de baan aan de autokeuring in Turnhout

Deze 2 kwam ik zondag tegen op de E40 van Brussel naar Gent. We reden in de auto van het vriendinnetje en ik kreeg zooooo’n zin om er met de mijne achteraan te rijden 🙂 Ik weet niet wie het is maar mss wel leuk als het iemand van hier is…

Groene Carrera 2 Targa
                  Grijze 993 4S

Attachments:
                  • 20130519_161510.jpg

[quote=”joebarreke” post=130532]Ghost en het vrouwtje in de nieuwe Porsche Scene Live, foto’s van de meeting te Best 😉 [/quote]

Inderdaad 3 foto’s in Porsche scene.
                    2 van de P en eentje van mijn vriendin met de vrouw van Ward en Luc, die echter enkel te herkennen aan de bruine jas :happy:

Vandaag zwarte 991 gezien hier in’t centrum (Neerpelt). De eerste die ik zo kort rond de deur tegen kom.
                      Ik moet nog een beetje wennen aan het nieuwe 911 uiterlijk, maar zo in het zwart… *luv

Gisteren een zwarte boxter op de A10 nabij Gent, iemand van ons?

Ik ga daar dan zelf wel eentje ophalen morgen.
                          Moet toch in Mol zijn dan.
                          Merci voor de info en het aanbod :applaus:

Hey William, blijkbaar niet in elke krantenwinkel maar hier in Hobbyland hebben ze deze, als je wil pik ik er wel eentje op voor u? :salut:

[quote=”joebarreke” post=130532]Ghost en het vrouwtje in de nieuwe Porsche Scene Live, foto’s van de meeting te Best 😉

[/quote]
                              Merci voor dit even te melden :up:
                              Waar is de Porsche scene te koop?
                              Zou wel een exemplaar willen als wij erin staan 😉

nee nee lol, de mobilehome 😉 2 kids mee hé 😉

met de porsche gereden?

Ha straf, ik ben net terug van zuid titrol, wou nog ff langs venetie gaan maar het weer was daar zo goed dat we in Lana blijven hangen zijn 😉

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.