Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,216)
      • net terug van tripje naar venetie en gardameer….laat ons zeggen dat ne porsche in italia precies bij een apero’ke bijgeven word…. en ik maar drinken maar gene Porsche :coolness:

Ghost en het vrouwtje in de nieuwe Porsche Scene Live, foto’s van de meeting te Best 😉

Bladerunner en het vrouwtje gisteren leuke avond tijdens Antwerpen proeft :drink:

zondag werd ik op de oprit van Antwerpen komende van Mechelen voorbijgestoken door een zwarte/oranje GT3. Nummerplaat 911-POR 😀 . Ik was met de 928 op de weg terug van St.Katelijne waar een gewaardeerd familielid een ritje met ne Ferrari kado had gekregen (foto’s volgen 😀 )
            Iemand bekend?

8) idd. veel Porsches op de parking … De ‘Aus Prinzip….’ was ik :relaxman:

Wie stond er allemaal op de parking van de Lekkerbek te Waasmunster vanavond ???
                Een zwarte 997 Targa, een mooie zwarte Boxster, een 997 Cabrio (met “Aus prinzip, nicht aus prestige) en dan mijn eigen blauwe P.
                RARARARARARA, :coolness:
                ciao,
                Luc

[quote=”Funny” post=123027]Zelf zou ik ook met een gele of rode 911 of boxster willen rijden ![/quote]
                  Het moeten niet allemaal zwarte of grijze zijn hé. 😉

Toen de onze te koop stond op autoscout was ik er op foto niet meteen voor gewonnen. Zodra we de showroom binnen kwamen, waren we meteen verkocht. Porsche heeft een mooie traditie met gewaagde kleuren. Kijk maar eens wat in de jaren 70 allemaal verkocht werd.

Zelf zou ik ook met een gele of rode 911 of boxster willen rijden ! :up:
                    Soms hoor ik van mensen hoe kan je een wagen in zo’n kleur ooit nog door verkopen ? 😥
                    Op elk potje past een deksel .90 % onder ons koopt een wagen in een traditioneel kleur 10 % in een iets gewaagder kleur !

Vanmiddag richting Maldegem op de N44 een witte 997 GTS.
                      Wat een sound, machtig mooi.
                      Wat en machine, chapeau.
                      Jammer genoeg geen foto van kunnen trekken. 🙁
                      ciao,
                      Luc

Deze morgen in Oostende ne GELE 997 4S Cabrio gezien, toch speciaal kleurke zulle :coolness: :coolness: :coolness:

Ik heb zaterdag een Vespa gekocht in Houthalen-Helchteren, in de garage stond ook een witte 993 cabrio. Was van de nonkel van de man die de Vespa verkocht.
                          Een bekende hier?

geen problemen mee :salut:

PB

Puur informatief, wat zijn de ervaringen met zo’n open geslepen uitlaat op de keuring qua geluidsnorm?

prachtige foto van de 11jes

:engeltje:

2013-02-2322.50.58.jpg

Ik was het ! (zie foto voor uw geheugen op te frissen) :up:

Attachments:
                                    • pee-wee-herman.jpg
                                  15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.