Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,216)
    • Pics or it didn’t happen. 😈

Zijn er slechts 75 van gemaakt dus is wel uniek om er één tegen te komen in het wild… :up:

vrijdag 29/08 gele 993 gt2 in hoepertingen om 7u30

ken

daarjuist Porsche 996 Carrera 4 op de baan van Kampenhout SAP naar Haacht. had een reservewiel rechts achteraan steken, iemand van hier?

Daarnet op de afrit Zemst en dan richting Schiplaken centrum: 996 Carrera 4S….. Iemand van hier?

PDS

[quote=”Davidoff” post=175275]Hey PDS Trading, woon/werk jij ook in de buurt van Brasschaat? Ik zag je vanmorgen nog op de Bredabaan richting Brasschaat rijden…

Tot de volgende…[/quote]

Ja ik woon daar in de buurt …. heb er idd deze morgen even mee gereden :coolness:
              Ik heb je inderdaad toen met uw *porsche wel gezien !

Toen was het vakantie en reed ik er wel vaak mee om iets te gaan eten in Brasschaat. :happydance:

Een bruine Panamera Turbo met snelle dame achter het stuur op de E17 ter hoogte van Kortrijk….. :respect2:

Hey PDS Trading, woon/werk jij ook in de buurt van Brasschaat? Ik zag je vanmorgen nog op de Bredabaan richting Brasschaat rijden… Je heb mij waarschijnlijk niet gezien want reed toen met mijn bedrijfswagen, dat spijtig genoeg geen Porsche is 🙁 Mooie wagen BTW 😉
                  Vorige week heb ik je ook in Braschaat zien rijden, toen was ik wel met mijn 4S met vrouw en kids 🙂

Tot de volgende…

Gisterenavond rond 20u30 op de haachtsestwg ter hoogte van kampenhout: een 964 cabrio.
                    Kleur muisgrijs, deed met zijn lichten!
                    Ik met 964 coupe midnight blue.
                    Iemand van het forum?
                    Grts Floere.

Vandaag te veel om op te noemen maar ik doe een poging:
                      In Brugge op de Pathoekeweg een witte “oude” Targa
                      In Drogenbos een 991 Turbo met “Safety Car” bestickering en nog wat reclame. Reed naast mij de E19 op richting Huizingen.
                      Dan nog wat andere *porsche

ken

gisteren veel *porsche gezien
                        op de e40 richting oostende rond 11u30
                        Porsche 991
                        Porsche 911 targa blauw in de andere richting

in nieuwpoort rond 14u
                        964 nachtblauw met prachtige 18inch velgen en verlaagd
                        991 cabrio wit
                        en een Macan rond 17u

Gezien deze middag in tremelo aan rond punt: grijze 997 gt3RS.
                          Iemand van hier?

Vw buske met rood Porsche logo en letters juist op e313 achter hasselt op weg naar francorcgamps

It wasn’t me 🙂

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Daarnet een zwarte 997 Turbo die van de parking van het Blosodomein in Hofstade kwam en met veel lawaai *luv optrok richting Leuvensesteenweg! Lekker lekker lekker! :happydance:

ken

deze morgen zwarte boxster (nieuw model) gezien op de leuvensesteenweg in Buken, iemand van hier?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.