Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,216)
    • Wim

Wie heb ik nu gezien vandaag op de zaak, 😳 en het gaat mij om de 2 heren die aan de bar zaten aan de koffie bij ons toen ik binnen kwam.
        Heb jullie een hand gegeven, en ben na de koffie op kantoor gegaan.
        Later hoor ik van Timo dat jullie naar mij gevraagd hadden, dus schaam mij nu een beetje.
        Maar ik wist ook niet dat jullie van het forum waren, dus communiceren is belangrijk zie je wel. 😉
        Ik weet dat ik afspraken had, met mensen van het forum, en die heb ik na jullie ook nog getroffen.

Dus wie heb ik gezien?????????????????????????

PB

@Funny,
          het loopt daar al vol geile oude bokken, en bij een van de vorige posts van Mushroom las ik dat hij een :ass: wel ziet zitten, dus ik ga geen risico lopen. :mrgreen:

dat is al héél lang geleden dat ik die heb gezien… wel grappig 🙂

[quote=”SL33PY” post=121884]ik denk dat varkens eerder leren vliegen dan dat ik naast een supra sta :p[/quote]

Toch voorzichtig mee zijn ! 😉

Attachments:
              • review_pis_6.jpg

ik denk dat varkens eerder leren vliegen dan dat ik naast een supra sta :p

[quote=”SL33PY” post=121878]ik had gisterenavond een keigoed antwoord klaar :up: …. maar de site werkte niet ( :bounce: ) en nu ben ik het vergeten :happy:[/quote]

Oei, op tijd op controle gaan want eens dat begint kan het snel gaan ! :wtf: Voor je’t weet sta je met je sleutel naast een Supra te drukken en de deur gaat maar niet open…. :think:

ik had gisterenavond een keigoed antwoord klaar :up: …. maar de site werkte niet ( :bounce: ) en nu ben ik het vergeten :happy:

[quote=”Funny” post=121843]Patrick volgende keer afkomen naar Miss coast !Kan je alles van dicht bekijken .[/quot
                      e]

Special tool: 😀

telescoopspiegel.jpg

[quote=”Ghost” post=121405]Hij was niet met een P.

Heb niet echt gekeken met wat hij reed :oops:[/quote]

Het was spekglad, vandaar dat Pascal met de O was. 😉

Patrick volgende keer afkomen naar Miss coast !Kan je alles van dicht bekijken .

PB

Heb je geen High Res versie van deze foto?

ik vermoed dat de Gold Crests namelijk geen echte zijn,
                            maar ik kan net niet genoeg uitvergroten om het te checken. :engeltje:

zie jij velgen 😀

wat !!!!!! velgen niet mooi
                                tn_IMG_9112_2013-02-18.jpg

Alles behalve Funny. 😉

Ik vind die Lobsters ook vetjes, niet zo mooi als 3-delig, maar één van de betere Porsche velgen :up:

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.