Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,216)
    • PB

Een koerier met een P. moet je niet vragen wat diene op een speaker setje pakt. :happy: :coolness: :relaxman:

PVB is dan eigenlijk een koerier :happy:

Raar, bij mij hebben ze ook een speakerset afgeleverd. 😉

Enkele dagen geleden PVB gezien hier bij mij thuis :applaus:
              Hij heeft mijn luidsprekers voor mijn P persoonlijk tot bij mij gebracht omdat ie in de buurt moest zijn :respekt:
              PS Pascal ik heb het wiel van mijn vrachtwagen eraf gekregen na 1 uur kloppen en prutsen :bounce:

+1 !!
                Veel te lang geleden!

Het wordt tijd dat we de Kenny nog eens zien ! 😉

Vandaag inderdaad noodgedwongen met de Boxster op stap…

Maar ze staat al terug gewassen in de garage 🙂

Moet dringend leren wat vroeger te vertrekken als ik een afspraak heb, dan kan ne mens nog ne keer stoppen als ie een bekende tegenkomt :bounce:
                    Volgende keer beter JP :drink:

Deze voormiddag Den Kenny!!!
                      Komt een mooi geluidje uit die Boxster :relaxman:
                      Jammer beiden geen tijd voor nen babbel!!!!

Net knappe 993 s gezien op e19 rond vilvoorde
                        Nr 9 gvh 911. T kan wel letterke verkeerd zijn 😀
                        Iemand van hier?
                        Groetjes

Zeer gewaagde combinatie deze namiddag te Noorderwijk (for all places):
                          991 cabrio in hevig groen metaal met burgundi softtop. :coolness:

[quote=”WES-RS” post=117762][quote=”9ierre” post=117759] mottige 996 4s [/quote]

Hier word tegen schenen gestampt… en HARD! :mrgreen:

Wel een leuke parking precies. :lekker:[/quote]

neenee zou die schenen nie willen beschadigen :relaxman: 😈 , maar die kerel zorgt er echt geen kloten voor, staat altijd vuil en denk dat zijn trottoir echt niet schadevrij is :mrgreen:

[quote=”9ierre” post=117759] mottige 996 4s [/quote]

Hier word tegen schenen gestampt… en HARD! :mrgreen:

Wel een leuke parking precies. :lekker:

9ierre… Die Martini striping komt er heus nog wel eens ;)[/quote]

and waiting, nog altijd niet gespot :happy:

vandaag eens door de garage gelopen: lekkere gele 997 4s, propere 996 tt, mottige 996 4s, zalige 997 turbo cabrio en off topic/forum: machtige maseratti en die fenomenale Ferrari…

tja je komt wat tegen in de doctorsparking :happy: :happy: :happy:

Kraaknette zilveren 996 in ondergrondse parking aan ingang Hollywood studio Hasselt, iemand van hier? Dacht aan Zimmerman… Was toch uit de buurt dacht ik?

[quote=”Morris52″ post=116918]Mushroom ,

Je bedoelt om de dip in je garage te gebruiken hoop ik , want op een wagen is dit afschuwelijk.
                                    Ik denk dat je beter resultaat behaald door de wagen te schilderen met rolborstel.
                                    Heb je gezien hoe grof dat product is , juist hetzelfde als overschilderbare rutex

Mvg, Guy[/quote]
                                    Wel, eigenlijk, nee. Ik heb nog nooit een auto gezien die “gedipt” geweest is 😕
                                    Jij wel?
                                    Als ik die Audi in dat filmpje bekijk ziet er me dat wel vetjes uit en ‘t is eens iets anders. Zoals een wrap, maar makkelijker te verwijderen en aan 1/5 van de prijs…

9ierre… Die Martini striping komt er heus nog wel eens 😉

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.