Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=116902][quote=”9ierre” post=116876]
sorry maar wij wachten op een 996 in martini stripping :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :mrgreen:[/quote]
Als je de mijne bedoelt… ‘t Is er de moment niet voor, ben zijn (haar) slaapplaats aan’t renoveren.tedoeme man, volgens mij ben jij te veel bezig met de smurf en HAAR :happy:
mais bon, zullen je er volgend jaar nog eens mee lastig vallen[quote=”WES-RS” post=116896][quote=”9ierre” post=116880][quote=”RODONDO” post=113860][quote=”9ierre” post=113478]gisteren een 997 turbo in vuil oranje, regio Leuven, god wat was dat een mooi ding[/quote]
Proficiat Carlito ! :mrgreen:[/quote]
help me out ❗ vind niks over carlito of die zalige orange via de zoeker[/quote]Carlito is(/was?) een forumlid die met nogal ongelofelijke verhalen afkwam en interesse had in een oranje 996 Gemballa? Weet niet meer juist wat voor getuned model het juist was. Nooit meer iets van hem gehoord na dit echter.[/quote]
just, draadje met plezier gevolgd maar was me ontgaan. benieuwd of hij ondertussen al een turbo kan bijhouden.
Mushroom ,
Je bedoelt om de dip in je garage te gebruiken hoop ik , want op een wagen is dit afschuwelijk.
Ik denk dat je beter resultaat behaald door de wagen te schilderen met rolborstel.
Heb je gezien hoe grof dat product is , juist hetzelfde als overschilderbare rutexMvg, Guy
[quote=”9ierre” post=116876]
sorry maar wij wachten op een 996 in martini stripping :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :mrgreen:[/quote]
Als je de mijne bedoelt… ‘t Is er de moment niet voor, ben zijn (haar) slaapplaats aan’t renoveren.In de nabije toekomst doe ik misschien wel een truukje met iets van dipyourcar.com 8) maar nu even andere katten te geselen 😉
[quote=”9ierre” post=116880][quote=”RODONDO” post=113860][quote=”9ierre” post=113478]gisteren een 997 turbo in vuil oranje, regio Leuven, god wat was dat een mooi ding[/quote]
help me out ❗ vind niks over carlito of die zalige orange via de zoeker[/quote]Carlito is(/was?) een forumlid die met nogal ongelofelijke verhalen afkwam en interesse had in een oranje 996 Gemballa? Weet niet meer juist wat voor getuned model het juist was. Nooit meer iets van hem gehoord na dit echter.
[quote=”RODONDO” post=113860][quote=”9ierre” post=113478]gisteren een 997 turbo in vuil oranje, regio Leuven, god wat was dat een mooi ding[/quote]
help me out ❗ vind niks over carlito of die zalige orange via de zoekervandaag een grijze 996 “gt3” gespot in tervuren maar denk de foto in het BdB topic te posten morgen.
and waiting, of da popcorn smileytje (zou er toch eens over denken om dat toe te voegen(gezien de bijkomende leden uit NL :happy: )) :engeltje:
[quote=”Mushroom” post=116787][quote=”PatrickB” post=116715]Deze 2 996’s sprongen me in ‘t oog. Begin ik die dingen nu echt mooi te vinden?
[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0225_zps596122d8.jpg[/IMG]
Of was het nu omdat die laatste geen center caps gemonteerd had?
[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0229_zps2bbc3d4f.jpg[/IMG][/quote]
Die dingen *ZIJN* gewoon mooi [/quote]sorry maar er stelt me iemand teleur( 😯 is da an?)
sorry maar wij wachten op een 996 in martini stripping :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:
De laatste tijd een paar keer een zwarte 964 speedster hier door de straat zien komen (Overpelt), die bestuurd werd door een vrouw. Volgens mijn vriendin was het toch een vrouw, ik heb enkel de wagen gezien. Maar hierdoor wel, volledig onbedoeld, een goed punt gescoord! 😆
[quote=”Mushroom” post=116787]
Maareuh?? The fuck?? Van wie is die bovenste?
Dat zijn krak dezelfde wielen van de mijne en ik heb de mijne nog herlegd in de garage gisteren…[/quote]Gij hebt uw wielen toch niet buiten de garage gelegd :happy: en vergeten binnen te doen.
Die GT2 met dezelfde wielen als jij, bolde hier in Beveren rond.
Vermoedelijk kom ik hem wel eens tegen aan het benzinestation,
en kan ik checken of het ook een kapper is. :first: :relaxman:@ Mush ik dacht ook dat de bovenste foto uw wielen waren :lekker:
Mush had meer zin om in mijn Bak Met Wielen te zitten dan in zijne oranje waterkoker vandaar . 😉
[quote=”PatrickB” post=116715]Deze 2 996’s sprongen me in ‘t oog. Begin ik die dingen nu echt mooi te vinden?
[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0225_zps596122d8.jpg[/IMG]
Of was het nu omdat die laatste geen center caps gemonteerd had?
[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0229_zps2bbc3d4f.jpg[/IMG][/quote]
Die dingen *ZIJN* gewoon mooi
Maareuh?? The fuck?? Van wie is die bovenste?
Dat zijn krak dezelfde wielen van de mijne en ik heb de mijne nog herlegd in de garage gisteren…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.