Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,216)
    • +1 :happy:

:first: :first: :first:

ik denk van …
          paddo_0183.jpg

996 van P forumer + wielen van een P forumer op andere 996 :wtf: 🙄 ra ra van wie is deze 996 ?

PB

Deze 2 996’s sprongen me in ‘t oog. Begin ik die dingen nu echt mooi te vinden? :mrgreen:

[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0225_zps596122d8.jpg[/IMG]
              Of was het nu omdat die laatste geen center caps gemonteerd had?
              [IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0229_zps2bbc3d4f.jpg[/IMG]

Nu ik de foto zie 😯 ze kunnen daar nogal schoon parkeren :happy:

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-12-20164537_zpsd85de48b.jpg[/IMG]
                  Vandaag een bekende auto gespot 😀
                  Eigenaar spijtig genoeg niet gezien 😥
                  Misschien een volgende keer.

:mrgreen: 😀

images.jpg

[quote=”BC911″ post=113862][quote=”porschky” post=113827]heheh… jaja, kleine wereld he dat jouw papa ooit mijn leraar was… 😀
                        het artikel komt uit ‘cava’, het boekje van de CM. Het blijft telkens verbazen hoezeer dat boekje wel niet gelezen wordt! Als ik soms in andere tijdschriften of kranten sta, kraait er soms geen haan naar… maar als je in het CM boekje gestaan hebt! Hola… Of zouden er nog zoveel WC’s bestaan waar het WC-papier van het parochieblad of aanverwante boekjes dient te komen? :mrgreen:[/quote]
                        Was eigenlijk puur toeval. Lag ziek in bed, en ja dan lees je zowat alles wat in de bus valt ;-). Heb zelf geen idee hoe het hier in de bus is gekomen …[/quote]

Wss. heeft iemand het erin gestoken. :happy:

[quote=”porschky” post=113827]heheh… jaja, kleine wereld he dat jouw papa ooit mijn leraar was… 😀
                          het artikel komt uit ‘cava’, het boekje van de CM. Het blijft telkens verbazen hoezeer dat boekje wel niet gelezen wordt! Als ik soms in andere tijdschriften of kranten sta, kraait er soms geen haan naar… maar als je in het CM boekje gestaan hebt! Hola… Of zouden er nog zoveel WC’s bestaan waar het WC-papier van het parochieblad of aanverwante boekjes dient te komen? :mrgreen:[/quote]
                          Was eigenlijk puur toeval. Lag ziek in bed, en ja dan lees je zowat alles wat in de bus valt ;-). Heb zelf geen idee hoe het hier in de bus is gekomen …

[quote=”9ierre” post=113478]gisteren een 997 turbo in vuil oranje, regio Leuven, god wat was dat een mooi ding[/quote]

Proficiat Carlito ! :mrgreen:

heheh… jaja, kleine wereld he dat jouw papa ooit mijn leraar was… 😀
                              het artikel komt uit ‘cava’, het boekje van de CM. Het blijft telkens verbazen hoezeer dat boekje wel niet gelezen wordt! Als ik soms in andere tijdschriften of kranten sta, kraait er soms geen haan naar… maar als je in het CM boekje gestaan hebt! Hola… Of zouden er nog zoveel WC’s bestaan waar het WC-papier van het parochieblad of aanverwante boekjes dient te komen? :mrgreen:

Iemand duwde me het artikel ook onder mijn neus en als ex-leraar van onze mod-psycholoog was hij toch een beetje fier op den Porschky . :applaus:

Een zwarte 997 (turbo?.) op de e17 maandag richting antwerpen, nr plaat 9-911-dka

Vet spel!

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.