Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,216)
    • [quote=”BC911″ post=113472]Het was vooral de hardeschijf in de hand die me van ergens bekend voorkwam … 😉
      [/quote]
      Waar is de rest van het artikel?! Ik was juist goed aan’t lezen… 8) :applaus:
      Congrats Porschky!!

gisteren een 997 turbo in vuil oranje, regio Leuven, god wat was dat een mooi ding

Het was vooral de hardeschijf in de hand die me van ergens bekend voorkwam … 😉
          002.jpg

XXX

@ Joebarreke, Yep, ‘t beestje mocht nog even buiten. Heb winterwezrkjes gepland maar ik kan er zo moeilijk aan beginnen. ‘t is weer om een glas wijn te genieten, en van één glas komt er nog één… Dan moet je niet meer beginnen sleutelen. Eens je start wil dat wel zeggen da’k er een drie maand niet meer mee kan rijden hé 🙁

Ewel, voila Midlife gasten!!! 😆

@RS : toeristen, de ferrari had een nrplaat uit Monaco :mrgreen:

Midlife gasten…

HEEEL wat pk’tjes op een paar vierkante meter vanavond op de plaats van aalbeke :wtf: :wtf: :wtf:

2X 996 carrera 4S
                    cayenne
                    ferrari f430 cabrio
                    nissan skyline gtr
                    mitsubishi lancer evo

welk clubje zou er daar aan het vergaderen zijn???

[quote=”Ghost” post=113006]Ik heb deze middag Python en zijn rode targa gezien 😀
                      Was een aangename kennismaking.[/quote]
                      Haha ..ik heb momenteel meer dan een targa , niet alleen door het dakje maar kan ook door de bodem de lucht bijna zien :sarcastisch 😀
                      Nee serieuze ,het was een prettige kennismaking ! :first:
                      Voor mij is een elf nieuw en het is prettig om dan mensen te ontmoeten met passie voor een merk en kennis van zaken die je een eind op weg willen helpen .

Ik heb deze middag Python en zijn rode targa gezien 😀
                        Was een aangename kennismaking.

Peter Targa 84 rond 17u in Deurne?

Daarnet in nieuwe handcarwash in waregem mooie 997s voor mij. Bleek van dejeager te zijn die vroeger de rit rond waregem organiseerde. Symphatieke mensen!

Deze namiddag draaide er een witte SC-Targa met O-plaat bij Vanbeurden op den hof.

vanmorgen de nieuwe 991 4s gezien op parking van een horecawinkel in wevelgem. Mooi,mooi :driver:
                                Zal wel niet zo veel kunnen meenemen vrees ik…Daarvoor ben ik toch niet iets beter met mijn winkelkarretje :engeltje:

gister weg st truiden naar gingelom
                                  Witte 997 gt3
                                  wijnrode/grijze striping
                                  SUPER knap

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.