Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,216)
    • Vandaag te Morkhoven: zwarte 996 Turbo, nieuwe plaat. Blinken man !!! :applaus:

[quote=”vincent 928″ post=108562]vandaag porsche4ever gespot op de kluisberg, valt wel op natuurlijk met die stickers.
        ikzelf was niet met de porsche dus hij heeft mij niet gezien.
        ook nog nen witte panamera. :lekker: :lekker:[/quote]
        Waarschijnlijk de witte panamera die achter mij geparkeerd stond? Was een wandelingetje aan het maken met de vrouw en de kleinste, maar wat een volk daar op de kluisberg, niet normaal. Heb er ook 7 geitjes(2pk) tegengekomen…

Vandaag rond de middag aan brasschaat een blauwe boxster 986 met techart velgen

gisteren vooral “gehoord”: een 964 in’t zwart met wat oranje accenten in centrum Gent.

vandaag porsche4ever gespot op de kluisberg, valt wel op natuurlijk met die stickers.
              ikzelf was niet met de porsche dus hij heeft mij niet gezien.
              ook nog nen witte panamera. :lekker: :lekker:

heb ik ook gezien , wist niet dat dat Norman was .

Daarstraks omstreeks 17.37 een zilvergrijze 911 vol met Martinistickers van Genk naar Diepenbeek .

NORMAN………vette bak man :driver:

Deze ochtend rond 06:50 op de E19 Antwerpen – Brussel een 928 (vermoed S4) met nummerplaat LOL-XXX. Volgens mij een dd. Toch een zeldzame verschijning in het dagelijkse straatbeeld.

[quote=”Ghost” post=107968][quote=”RODONDO” post=107910]Afgelopen dinsdag namiddag Massenhoven tot afrit Herentals industrie: een zilveren GT3 met mooi uitlaatmuziek….[/quote]

996 MK1 ❓ met zwarte velgen ❓ als het zo is was ik het :driver:[/quote]

Nee, it wasn’t you. Het was een 997 recent model.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=107926]@Ghost, dat is ook een leuke Porsche / boot combi. :relaxman:[/quote]

Ja tof.
                        Misschien moet Master ook maar een mobilhome bijkopen ipv een trekhaak onder zijn sc te steken 😀

[quote=”RODONDO” post=107910]Afgelopen dinsdag namiddag Massenhoven tot afrit Herentals industrie: een zilveren GT3 met mooi uitlaatmuziek….[/quote]

996 MK1 ❓ met zwarte velgen ❓ als het zo is was ik het :driver:

zo wil ik ook wel op reis gaan …

en die spyder blijft zo VET hé :respect2:

XXX

@Ghost, dat is ook een leuke Porsche / boot combi. :relaxman:

Afgelopen dinsdag namiddag Massenhoven tot afrit Herentals industrie: een zilveren GT3 met mooi uitlaatmuziek….

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/301389_10151032689991787_2013278116_n_zpsd178b2ea.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.