Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,216)
    • Afgelopen zondag tussen Roemond en Maastricht gespeeld samen met een 991 met gepersonaliseerde plaat 9-XXX-XXX
      Ikzelf was met de Sub onderweg .
      Was tof samenrijden en jammer dat het wat druk was op de weg .
      Iemand van hier ?

T was gisteren PCCB rally

gisteren op de E314 aan maasmechelen

IMG_1470.JPG

IMG_1471.JPG

vandaag in merksem, zijstraat vd bredabaan een witte panamera….kzie precies alleen maar witte panameras….

In Herentals voor huis geparkeerd een witte 911 oldtimer. (model met chroom spiegeltjes)

vanmorgen aan de kleuterschool van onze jongste op de Gordunakaai in Gent een witte 911S (met impactbumpers is dat een 2.7 zeker?)

omstreeks 12.30u een witte panamera op de A12 aan Carré rijdende richting antwerpen

Dan heb ik hem gespot net voor het ongeval …… Neus nog intact !

Attachments:
                    • Kaaiman-TR-Dwarf_Caiman-by_Trudie_Waltman.jpg
                    Anoniem

Vanmorgen een zilvergrijze cayman met de neus af in het ongeval op de e17 in deinze ….

Om 19:25 vandaag – op de E19 – ri. Rotterdam, afslag Brasschaat ..

‘n champagne of andere (donkere) zilveren pre-impact . met donkerharige bestuurder.

1 – DME – 804 ➡ iemand van hier ❓

Gisteren een zilvergrijze 964 speedster in Gentbrugge.
                          Zie je ook niet veel…

Deze morgen een Speedster in mijn dorp. Ik dacht type 997 in die speciale lichtblauw/grijze kleur; vet machien zulle. :respect2:
                            ciao,
                            Luc

daarstraks richting knokke op de expressweg…. een 993turbo in het grijs….mooi!!!!!, dan een 997 cab gen1 bijna aan knokke zelf.

Vandaag in zutendaal een hele trits Pkes zien voorbijkomen… precies een of andere rit die er door kwam, weet iemand hier van.

Zaten onder andere een blauwe 997 speedster, witte boxster spyder, 964 (denk een turbo of wtl), zeer mooie pre impact targa, en enkele 997 tussen

Daarnet in Veltem op de steenweg Leuven Mechelen BLUGT3 zien voorbij snorren, knappe bolide :respect2:
                                  En wat een :music: :music:

Ik stond voor de zaak bij een orange scheurijzer (total benzinestation).

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.